Oprettet November 11, 2010 Det bliver på fyn - Ørbæk - 20km SydØst for Odense - og ca 12 km SydVest for Nyborg... Koooom frisk :loveshower :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: LØRDAG D. 22 Januar 2011 - kl. 11.00 Kommer :loveshower : Miss_matilde - smør, grøntsagsstænger m/dip + lidt ekstra til maden Christina Nielsen - frugt Abelka - Juice Baby2011 - ost, syltetøj og pålægschokolade Milla - ? Mettemor - bager boller Lukaj - sig selv.. HenrietteHall - Tager Lauge med... mtune - Hamburgerryg, kalkun-tingeling og leverpostej morpige - kage Troldemor :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Mine svigerforældre bor i Nyborg, så hvis det passer med en dag hvor vi alligevel skal der over, kan min mand kører mig hen til dig og hente mig når ham og Mille har besøgt dem :) Hvis det er tilfældet er jeg absolut frisk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Emilie og jeg er MED!!!!!!!!! :D Har en times kørsel så gerne over middag eller til middag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Jamen Hvornåååååår skal vi finde på noget? Ved ikke hvornår folk kan bedst? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Jeg er frisk.. Bare ikke i denne måned Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Hvis det kunne passe ind i vores kalender, kunne jeg godt finde på at tage turen fra Århus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Ihhhh hvor dejligt med så mange der gerne vil køre turen her til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Jeg stemmer for at det bliver efter jul - i hvert fald hvis det skal være en weekend :) Måske skulle du bare finde et par datoer der passer dig Christina, siden det nu er dig der lægger hytte til ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Jeg er selvfølgelig også med ;) Men for mit vedkommende skal det være weekend :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Hvis det kunne passe ind i vores kalender, kunne jeg godt finde på at tage turen fra Århus :) Det kunne være rigtig hyggeligt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Jamen lad os tage en weekend, nu hvor der er mange der arbejder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Hvad med os uden børn??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Efter jul er os helt fin her :) Regner ikke med at føde før tid denne gang... Har nemlig termin i feb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Hvad med os uden børn??? Er sikker på alle er velkommen :) med eller uden børn :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Alt efter hvilke datoer, så kunne jeg da også godt tænke mig at komme et smut forbi. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Må jeg lege med????! Har dog ingen børn endnu, men håber det SNART kommer :goodluck Jeg bor også i Odense, men er oprindelig fra Jylland (Haderslev). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Hvad med os uden børn??? Dem som kommer uden børn kan så spise kage med begge hænder, modsat os andre som skal bruge krudt på at redde mingvaser og akvariefisk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Dem som kommer uden børn kan så spise kage med begge hænder, modsat os andre som skal bruge krudt på at redde mingvaser og akvariefisk ;) :lol -ellers låner jeg gerne nogen ud ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 HAHAHA hvor er i skøre... Selvfølgelig er folk uden børn også velkomne.. har jo ikke selv nogen - da nogen el. noget i det høje åbenbart ikke mener det er noget vi må glædes med... Har heller ingen mingvaser eller akvarie fisk ;) Jamen nu er det jo snart december.. og selv skal vi viildt meget i alle weekenderne.. så måske vi skal tage en weekend i januar? Er lørdag eller søndag bedst? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Stemmer for en lørdag - men søndage er ikke umulige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Lørdag er helt klart også bedst for mig :) og i januar vil det være perfekt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Er der plads til flere..?? Jeg tager gerne turen fra Fredericia. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Stakkels Mikkel-missekat, som skal jagtes rundt i huset :) Januar er fint for mig! Mener kun jeg skal noget den ene af weekenderne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Jep!! En weekend i januar! :) Vil du køre med Lotte? Del dette indlæg Link to post Share on other sites