Miss_matilde

BK-møde på fyn <3

320 indlæg i dette emne

Prinsessemor, Vanni, Morpige, lukaj, HenrietteHall ??

Hvordan ser det ud? Får vi glæden af og se jer? :biglove

jeg ved det altså desværre ikke endnu, da vores program er lidt hårdt pakket i de weekender... Men skal nok melde noget, når vi kommer lidt tættere på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ved det altså desværre ikke endnu, da vores program er lidt hårdt pakket i de weekender... Men skal nok melde noget, når vi kommer lidt tættere på...

ok, vi afventer

Men her er et link til en pakeringsplads ved Byens Bilpleje Fredericia Navervej 4, hvis det bliver aktuelt, kan vi mødes der.

KORT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er med på at mødes i fredericia og kører sammen et par stykker, og mia, det bliver da skønt at se dig igen for det er godt nok mange år siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super at i kan finde ud af og samles og køre sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er med på at mødes i fredericia og kører sammen et par stykker, og mia, det bliver da skønt at se dig igen for det er godt nok mange år siden :)

Ja det er rigtig mange år siden..

Kan huske vi er rendt på hinanden her og der.. Men sådan rigtig set hinanden er dælme mange år siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvad skal jeg have med??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvad skal jeg have med??

Hmm tja... hvad skal du have med... :rolleyes

Tænke tænke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor ville jeg gerne havde været med, men vi skal til Odense i februar så pengene er ikke lige til en til tur over broen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor ville jeg gerne havde været med, men vi skal til Odense i februar så pengene er ikke lige til en til tur over broen :(

Så må i da kigge ind - når i er i Odense :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vilel være så hyggeligt søde, men vi har bare allerede to aftaler den dag på fyn, et før kontrollen på OUH og et efter så tror ikek ungerne magter mere den dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vilel være så hyggeligt søde, men vi har bare allerede to aftaler den dag på fyn, et før kontrollen på OUH og et efter så tror ikek ungerne magter mere den dag.

Nej det er da forståeligt.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og i må meget gerne krydse finger for mig - er på vej til en halsbetændelse kan jeg mærke :( Håber ikke det udvikler sig..

Men bortset fra det - hvis jeg er frisk, så har jeg ikke barn med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og i må meget gerne krydse finger for mig - er på vej til en halsbetændelse kan jeg mærke :( Håber ikke det udvikler sig..

Men bortset fra det - hvis jeg er frisk, så har jeg ikke barn med :)

:prik Du kan liiige vove på og blive sur... :sm

Det finder jeg mig ikke i...

:kiss kan du såååå se og blive rask søde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik Du kan liiige vove på og blive sur... :sm

Det finder jeg mig ikke i...

:kiss kan du såååå se og blive rask søde...

Der er over en uge til, så det går nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååå piger - Nu er der jo "Mindre" end en uge til :)

Hvem af jer har børn med?? Og er folk raske? :kram2

Og er der flere der vil med??? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber snart der kommer besked fra Vanni om hun kommer med. Mia og Lukaj kan I køre med hinanden hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville stadig blive overlykkelig hvis der er nogle der kommer forbi eller fra Fredericia, der kan tage et puslebord med for mig :) Det er (vist nok ) skilt ad ..

Men jeg er ret sikker på jeg bliver klar og har stadig ingen børn med, kun en i maven :lol

Men kan nok ikke blive rigtig mange timer, da sviiiiiigermoooar holder fødselsdag i Nyborg, så må heller deltage lidt i festlighederne der også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville stadig blive overlykkelig hvis der er nogle der kommer forbi eller fra Fredericia, der kan tage et puslebord med for mig :) Det er (vist nok ) skilt ad ..

Men jeg er ret sikker på jeg bliver klar og har stadig ingen børn med, kun en i maven :lol

Men kan nok ikke blive rigtig mange timer, da sviiiiiigermoooar holder fødselsdag i Nyborg, så må heller deltage lidt i festlighederne der også :)

Hvis Vanni kommer med og vi kan skiftes til at køre, så er der plads i bilen. Men lige nu afhænger det sig af hende, for mit vedkommende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville stadig blive overlykkelig hvis der er nogle der kommer forbi eller fra Fredericia, der kan tage et puslebord med for mig :) Det er (vist nok ) skilt ad ..

Men jeg er ret sikker på jeg bliver klar og har stadig ingen børn med, kun en i maven :lol

Men kan nok ikke blive rigtig mange timer, da sviiiiiigermoooar holder fødselsdag i Nyborg, så må heller deltage lidt i festlighederne der også :)

Tja nu kører jeg jo ingen steder søde ;) Men håber der er nogen der kan tage det med for dig :)

Dejligt du er ved og være på højkant igen - og glæder mig til at se dig og mavsen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager Lauge med i hvert fald og noget pålæg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal jeg have med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad er det for noget med et puslebord fra Fredericia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad er det for noget med et puslebord fra Fredericia

Jeg har købt et puslebord af Kejzer :loveshower som vi skal hente samme dag..

Men der er ret langt fra Stinna til Fredericia, så hvis der alligevel er nogle der skal den vej, vil jeg blive overlykkelig hvis en vil tage det med .. Jeg vil naturligvis godt betale benzin :)

Men hvis det ikke kan lade sig gøre, så er det også helt fint :)

Jeg skal naturligvis sørge for det er betalt osv, så man ikke skal bøvle med det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville stadig blive overlykkelig hvis der er nogle der kommer forbi eller fra Fredericia, der kan tage et puslebord med for mig :) Det er (vist nok ) skilt ad ..

Men jeg er ret sikker på jeg bliver klar og har stadig ingen børn med, kun en i maven :lol

Men kan nok ikke blive rigtig mange timer, da sviiiiiigermoooar holder fødselsdag i Nyborg, så må heller deltage lidt i festlighederne der også :)

jamen hvis mia vil køre med mig og jeg skal ind og hente hende i fredericia kan jeg da sagtens tage et puslebord med for dig :)

hvad siger du mia, skal jeg komme forbi og tage dig med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen hvis mia vil køre med mig og jeg skal ind og hente hende i fredericia kan jeg da sagtens tage et puslebord med for dig :)

hvad siger du mia, skal jeg komme forbi og tage dig med?

Ejjjj, du er sød :loveshower Det vil være fantastisk..

Hvis det bliver til noget, sender jeg lige en PM :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER