Besvaret November 14, 2010 Yay, glæder mig allerede. Så må jeg lige få kørekortet i hus nu her, så jeg kan køre selv. Jaaa - det skal nok blive godt... Uha krydser fingre.. hvornår skal du til prøve?? Jeg har termin d. 14. feb, men vandet gik i uge 35 sidste gang :) Og lige en dag efter et brugermøde.. LOL.. LOL... jamen det skræmmer ikke mig ;) vi skal nok hitte ud af det så.. lol.. nu er det jo et møde med en masse babyklar kvinder.. hihi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2010 Jeg kommer også!! :) Prøver at overtale Lotte til at køre med mig....eller er det dig der kører med mig? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2010 Jeg kommer også!! :) Prøver at overtale Lotte til at køre med mig....eller er det dig der kører med mig? :D Du er noteret søde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2010 Jaaa - det skal nok blive godt... Uha krydser fingre.. hvornår skal du til prøve?? D. 26/11, og er allerede totalt nervøs. :0) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2010 D. 26/11, og er allerede totalt nervøs. :0) Der krydses fingre herfra :biglove Det skal nok gå alt sammen ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 GLÆDER mig til Januar.. til at se alle jer skønne BK piger.... :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 GLÆDER mig til Januar.. til at se alle jer skønne BK piger.... :lovebk Jaaaa glæder mig også rigtig meget :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 Håber virkelig også jeg kan komme, skal jo lige arrangeres når det er så langt væk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 Håber virkelig også jeg kan komme, skal jo lige arrangeres når det er så langt væk :) Håber jeg også du kan - det kunne være så hyggeligt at se dig igen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2010 God hyggedag tøser.. jeg vil meget gerne med næste gang (skal til dåb denne dag) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Jeg er lige på en måsker :) vil rigtig rigtig gerne men syntes det er en lang tur (kræver jeg er væk hele dagen) så tænker lige lidt over det :) håber det er okay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Jeg er lige på en måsker :) vil rigtig rigtig gerne men syntes det er en lang tur (kræver jeg er væk hele dagen) så tænker lige lidt over det :) håber det er okay Vi sætter dig på "måske" listen.. og HÅBER du kommer med :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 ej jeg er altså nød til at skal på en måske´er, jeg vil bare så gerne med, for vil meget gerne møde jer andre, men også gerne se Stinnas hjem, for har set mange billeder af det, og det ser bare lækkert ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 ej jeg er altså nød til at skal på en måske´er, jeg vil bare så gerne med, for vil meget gerne møde jer andre, men også gerne se Stinnas hjem, for har set mange billeder af det, og det ser bare lækkert ud :loveshower :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 :blush nu skal du ikke blive genert søde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 nu skal du ikke blive genert søde Sååå rosende ord du kommer med.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Sååå rosende ord du kommer med.. :) jamen ud fra de billeder, som jeg har set, så ser jeres hus da møg lækkert ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 jamen ud fra de billeder, som jeg har set, så ser jeres hus da møg lækkert ud TAK søde... det syntes vi jo også... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Hvis det ikke lige var, fordi vi skulle holde en forsinket julefrokost herhjemme den dag, så var jeg kørt en tur til fyn for at møde jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Hvis det ikke lige var, fordi vi skulle holde en forsinket julefrokost herhjemme den dag, så var jeg kørt en tur til fyn for at møde jer :) Ejjjj øøvvvvv Dorthe... Kan i ikke udskyde den lidt mere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Ejjjj øøvvvvv Dorthe... Kan i ikke udskyde den lidt mere ;) :D Så går vi vist fra julefrokost og over i sommerfest hvis vi gør det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Må jeg være med på en Måske'er også? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 :D Så går vi vist fra julefrokost og over i sommerfest hvis vi gør det ;) OG?? ;) Må jeg være med på en Måske'er også? :balloons JAAAA se'føli... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 OG?? ;) JAAAA se'føli... Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites