Besvaret June 7, 2011 Da jeg testede positiv, havde vi været sammen i 1,5 år på dato. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Vi havde været kærester i 2 år og 10 måneder, heraf gift i (og i gang med projekt baby) knap 5 måneder, da testen viste II. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 med tvillingerne knap 2 år og med den lille halvandet år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 13 år heraf gift i 11 mnd- og roden var 10 mnd om at blive skabt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Vi havde været kærester i 6 mdr da jeg blev planlagt gravid. Vi var dog bedste venner i 2,5 år før det og kendte hinanden ud og ind. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Vi havde været sammen i knap 4 år da jeg testede positiv med den første og denne spire i lidt over 6 år. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Vi havde været kærester i 2 år og 8 måneder første gang jeg testede positiv - vi mistede desværre.. Var dog heldig at blive hurtigt gravide igen, så stod med en positiv test endnu engang da vi havde kendt hinanden i 3 år :loveshower Nu venter vi en skøn spire til august. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Da jeg i marts stod med en graviditetstest havde vi kommet sammen i 9 år og 3 mdr. Vi havde været gift i 2 år og 10 mdr., og prøvet på at få et barn i 1½ år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Vi havde været sammen i 12 år og gift i et år, da jeg testede positiv :biglove det tog dog godt 9 måneder før graviditetstesten viste 2 streger... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 5 år :loveshower Må altså lige sige, at jeg er helt vild med dit avatarbillede. Det er en fantastisk sød baby :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Vi havde været sammen i 3 år inden jeg blev gravid... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Vi havde været sammen i 12 år og gift i et år, da jeg testede positiv :biglove det tog dog godt 9 måneder før graviditetstesten viste 2 streger... :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 1 år og et par måneder :biglove Da vi fejrede 4 års dag, fødte jeg vores andet barn, 2 uger senere :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Vi havde 2 års dag den 3 aprij og 22 april blev lille fisen født .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Vi blev gift da vi havde været sammen i 4 år og præcis 9 mdr efter vores bryllupsdag kom Smilla til verden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Vi blev gift da vi havde været sammen i 4 år og præcis 9 mdr efter vores bryllupsdag kom Smilla til verden :) Hvor fint!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Vi blev gift da vi havde været sammen i 4 år og præcis 9 mdr efter vores bryllupsdag kom Smilla til verden :) Sådan skal det gøres :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Sejt Bayfoldager. Vi havde været sammen i mere end 8 år, da jeg blev gravid og gift i et halvt år. Når baby kommer, har vi så været sammen i 9 år :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Vi havde været sammen i 2 1/2 år da jeg stod med en positiv test :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 4½ år sammen og deraf 1 år gift da vi fik den første Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Vi har været sammen i 14 måneder da jeg stod med en positiv test - men vi var allerede i dec. enige om at vi snart burde lave et barn, og projekt hed egentlig at vi skulle starte i februar, og der smed jeg også pillerne, men så af MANGE forskellige årsager, så dyrkede vi faktisk ingen sex før maj - og så var den der :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Vi var sammen i 1 år og 9 måneder, da jeg testede positiv. Vi gik hurtigt igang med projekt baby, fordi vi skulle have hjælp til at blive gravid, og det kan jo tage tid. Vi havde dog kendt hinanden i over tre år. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Vi havde været sammen i 5 år/gift i knap 2 år da jeg blev gravid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2011 Vi havde været sammen i 2 år of 3 måneder, da vi fik en positiv test. Da havde vi været gift i 7 måneder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites