Besvaret June 6, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Et DEJLIGT lalle-indlæg.... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Et DEJLIGT lalle-indlæg.... :biglove Dejligt at du kan rumme lallemig :D :kiss :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Dejligt at du kan rumme lallemig :D :kiss :loveshower A L T I D :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Ja 2 år går hurtig :loveshower Tillykke med hende på torsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Ja 2 år går hurtig :loveshower Tillykke med hende på torsdag :) Alt for hurtigt ;) Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Hehe....elsker lalleindlæg :D Din glæde og spændte forventninger lyser ud af tråden! :D Aiii....ja 2 år....Ja prøv med 11 år!!! :D :o Det blir Jonas lige om lidt....jeg fatter nada! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Ååh vil godt tro der må være mange følelser.. 2 år.. hvor er det vildt.. Håber i får en super dejlig dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Hehe....elsker lalleindlæg :D Din glæde og spændte forventninger lyser ud af tråden! :D Aiii....ja 2 år....Ja prøv med 11 år!!! :D :o Det blir Jonas lige om lidt....jeg fatter nada! :D :kiss :D Jeg glæder mig som et lille barn :D Hold da op 11 år, det er jo ikke til at forstå, at de en dag bliver så store :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Ååh vil godt tro der må være mange følelser.. 2 år.. hvor er det vildt.. Håber i får en super dejlig dag :loveshower Tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 :kiss :D Jeg glæder mig som et lille barn :D Hold da op 11 år, det er jo ikke til at forstå, at de en dag bliver så store :D Hehe, nej! Det er også rigtig mærkeligt! Han er jo helt vildt høj!! Jeg skulle sige farvel til ham i går morges på togstationen hvor han stod med alle sine legekammerater og alle vi mødre stod der og pludrede, og så da vi sku sige farvel så siger han "Smut mor" og skubbede mig væk! :D :o :D Øhh ok jeg smutter! LOL!!! Men sådan gjorde de heldigvis allesammen så jeg tog det ikke personligt! ;) LOL Men det er nu stadigvæk MÆRKELIGT! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Du er SKØN Christina :loveshower Og stort tillykke med din lille mus :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Tillykke med din lille pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Du er SKØN Christina :loveshower Og stort tillykke med din lille mus :kiss I lige måde :kiss Og tak :loveshower Tillykke med din lille pige :) Tak skal du have :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites