Besvaret June 8, 2011 Er der slet ingen med gode ideer? :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 på vores kommende børne værelse kommer Junosengen til at stå :loveshower vi du se billede af den?? det er sælgers billede, som jeg har sat ind :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 på vores kommende børne værelse kommer Junosengen til at stå :loveshower vi du se billede af den?? det er sælgers billede, som jeg har sat ind :D Sådan en seng gad jeg godt have råd til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 på vores kommende børne værelse kommer Junosengen til at stå :loveshower vi du se billede af den?? det er sælgers billede, som jeg har sat ind :D Åh, den er bare så fin den seng. Hvad gav du for den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Jeg har luret lidt på ikeas hjemmeside for at kigge på ting til babyværelse De har nogle rigtig gode ideer til indretning af børneværelser i alle aldre med billeder :) Klik klik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Jeg har luret lidt på ikeas hjemmeside for at kigge på ting til babyværelse De har nogle rigtig gode ideer til indretning af børneværelser i alle aldre med billeder :) Klik klik Tak havde ikke set, at de ligefrem har indrettede rum til inspiration ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Min junoseng gav jeg 3000 kr for, og ja det er mange penge, men jeg synes egentlig de er givet godt ud, da vi, hvis vi købte en almindelig tremmeseng kunne ende med at skulle ud og købe flere forskellige senge i løbet af kort tid. Med junosengen er der plads til at vokse :D og jeg elsker den. Banjotten: du må ikke linke til ikea, det er så farligt for mig, at kigge på den side, der er så mange musthaves på deres hjemmeside :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Min junoseng gav jeg 3000 kr for, og ja det er mange penge, men jeg synes egentlig de er givet godt ud, da vi, hvis vi købte en almindelig tremmeseng kunne ende med at skulle ud og købe flere forskellige senge i løbet af kort tid. Med junosengen er der plads til at vokse :D og jeg elsker den. Banjotten: du må ikke linke til ikea, det er så farligt for mig, at kigge på den side, der er så mange musthaves på deres hjemmeside :D :D IKEA kan være et dyrt bekendtskab :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Min junoseng gav jeg 3000 kr for, og ja det er mange penge, men jeg synes egentlig de er givet godt ud, da vi, hvis vi købte en almindelig tremmeseng kunne ende med at skulle ud og købe flere forskellige senge i løbet af kort tid. Med junosengen er der plads til at vokse :D og jeg elsker den. Banjotten: du må ikke linke til ikea, det er så farligt for mig, at kigge på den side, der er så mange musthaves på deres hjemmeside :D Åh ja, det er mange penge. Og du har endda købt den brugt. Min moster sagde forleden, at sådan én havde de da haft til min kusine. Hun kunne så bare ikke huske hvor den var blevet af?! Tror at de gav den videre til nogle andre, da hun voksede ud af den. Øv øv øv øv hvor ærgeligt :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Jeg er helt vild med Wall stickers og synes bare der findes så mange fine :) Desuden synes jeg også træ bogstaver hvor man skriver deres navn er sødt!! Jeg har malet den tremmeseng jeg selv lå i lilla og den er bare blevet sååå fin. Møbler har vi fra IKEA og idé møbler i helt hvidt, da vi blev enige om vi ville blive trætte af farvede møbler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 En lille sidebemærkning: jeg havde Junosenge til drengene og vi solgte dem for mere end vi havde givet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Banjotten: du må ikke linke til ikea, det er så farligt for mig, at kigge på den side, der er så mange musthaves på deres hjemmeside :D Det må du undskylde Gitte Jeg har også selv meget lidt selvkontrol når det gælder Ikea... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 jeg må jo så goså fortælle, at da jeg var forbi mine forældre for at låne traileren til at hente min junoseng, fik jeg af vide, at jeg selv har sovet i en, og at mine forældre smed den ud, som noget af det eneste de IKKE har gemt på loftet fra min barndom... ØV BØV Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Max: - Rumdeler 12 rum m/ 9 kurve, en til hver del (Lego, flexi trax, osv, de sidste rum er der bøger i) - Tvbænk m/ fjernsyn og ghettoblaster, film og cder i holdere - Bøjlestang i indhak med klædudtøj + spejl - Voksenseng m/ bedroller under (Tegnegrej, legotogbane - Lille bord + 4 skamler (som snart skftes ud med skrivebord) - 3 fløjet skab (Theo og ham deler skab) - Et hjørne m/ bil garage og 1000 biler :blush - Gulvtæppe m/ spiderman midt på gulvet - Plakater: Lego, Spiderman, Up, Max plakat, osv, osv, osv - Loftlampe + sengelampe med spiderman - Pynteting: 4 hoptimister, Kæmpe brio hund, Kay Boyesen abe Theo: - Rumdeler 12 rum m/ 6 kurve, en kurv til hver del (Duplo, brio, værktøj, de sidste rum er større legeting og bøger - Lille bord + 2 stole hvor der står diverse tegneting - Juniorseng m/ bedroller (Duplotogbane, ekstra dyner) - Sengebord m/ lampe + loftlampe - på Gulvet overfor sengen står der 3 kæmpe kasser duplo, gyngehest, og andre store legeting - Gulvtæppe m/ bilveje midt på gulvet - Billeder: 4 småfolk plakater Pynteting: 2 hoptimister, Kay Boyesen abe + elefant Vores kamera er til rep, så kan ikke engang flashe billeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Vi er lige blevet færdige emd at indrette lillemandens værelse, se mange billeder i min tråd!!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Max: - Rumdeler 12 rum m/ 9 kurve, en til hver del (Lego, flexi trax, osv, de sidste rum er der bøger i) - Tvbænk m/ fjernsyn og ghettoblaster, film og cder i holdere - Bøjlestang i indhak med klædudtøj + spejl - Voksenseng m/ bedroller under (Tegnegrej, legotogbane - Lille bord + 4 skamler (som snart skftes ud med skrivebord) - 3 fløjet skab (Theo og ham deler skab) - Et hjørne m/ bil garage og 1000 biler :blush - Gulvtæppe m/ spiderman midt på gulvet - Plakater: Lego, Spiderman, Up, Max plakat, osv, osv, osv - Loftlampe + sengelampe med spiderman - Pynteting: 4 hoptimister, Kæmpe brio hund, Kay Boyesen abe Theo: - Rumdeler 12 rum m/ 6 kurve, en kurv til hver del (Duplo, brio, værktøj, de sidste rum er større legeting og bøger - Lille bord + 2 stole hvor der står diverse tegneting - Juniorseng m/ bedroller (Duplotogbane, ekstra dyner) - Sengebord m/ lampe + loftlampe - på Gulvet overfor sengen står der 3 kæmpe kasser duplo, gyngehest, og andre store legeting - Gulvtæppe m/ bilveje midt på gulvet - Billeder: 4 småfolk plakater Pynteting: 2 hoptimister, Kay Boyesen abe + elefant Vores kamera er til rep, så kan ikke engang flashe billeder :) billeder så snart kameraet virker for det lyder til at være hyggelige værelser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Jeg er helt vild med Wall stickers og synes bare der findes så mange fine :) Desuden synes jeg også træ bogstaver hvor man skriver deres navn er sødt!! Jeg har malet den tremmeseng jeg selv lå i lilla og den er bare blevet sååå fin. Møbler har vi fra IKEA og idé møbler i helt hvidt, da vi blev enige om vi ville blive trætte af farvede møbler. Jeg er også vild med Wall stickers og har rigtig mange ideer, men de vil ikke blive siddende på vores vægge :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Max: - Rumdeler 12 rum m/ 9 kurve, en til hver del (Lego, flexi trax, osv, de sidste rum er der bøger i) - Tvbænk m/ fjernsyn og ghettoblaster, film og cder i holdere - Bøjlestang i indhak med klædudtøj + spejl - Voksenseng m/ bedroller under (Tegnegrej, legotogbane - Lille bord + 4 skamler (som snart skftes ud med skrivebord) - 3 fløjet skab (Theo og ham deler skab) - Et hjørne m/ bil garage og 1000 biler :blush - Gulvtæppe m/ spiderman midt på gulvet - Plakater: Lego, Spiderman, Up, Max plakat, osv, osv, osv - Loftlampe + sengelampe med spiderman - Pynteting: 4 hoptimister, Kæmpe brio hund, Kay Boyesen abe Theo: - Rumdeler 12 rum m/ 6 kurve, en kurv til hver del (Duplo, brio, værktøj, de sidste rum er større legeting og bøger - Lille bord + 2 stole hvor der står diverse tegneting - Juniorseng m/ bedroller (Duplotogbane, ekstra dyner) - Sengebord m/ lampe + loftlampe - på Gulvet overfor sengen står der 3 kæmpe kasser duplo, gyngehest, og andre store legeting - Gulvtæppe m/ bilveje midt på gulvet - Billeder: 4 småfolk plakater Pynteting: 2 hoptimister, Kay Boyesen abe + elefant Vores kamera er til rep, så kan ikke engang flashe billeder :) Tak der var rigtig mange ting, til inspiration ;) Håber du vil flashe nogle billeder, når jeres kamera dur igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Vi er lige blevet færdige emd at indrette lillemandens værelse, se mange billeder i min tråd!!! :balloon Jeg suser ind og kigger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Jeg er også vild med Wall stickers og har rigtig mange ideer, men de vil ikke blive siddende på vores vægge :( så må vi finde en weekend, hvor jeg kan komme og lave det ønsket over på væggene :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2012 Fik du lavet om på hendes værelse? Må vi se billeder?? :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites