Oprettet June 6, 2011 Jeg har altid haft problemer med at tåle solen i mere eller minde grad, men det er først rigtigt i år hvor det rigtigt er slået igennem. Jeg kan på en hel dag smøre mig ind i solcreme faktor 50 en tre-fire gange, og alligevel bliver jeg monster rød. Jeg får det decideret dårligt af at opholde mig udenfor, selv når bare solen skinner det meste. Hele lørdag eftermiddag og aften skiftevis lå jeg og kastede op og sov. Ved 21-tiden ville jeg stå op for lave bare en lille smule aftensmad samt at tage en panodil for at få det lidt bedre, men da jeg rejste mig fra sengen kunne jeg bare mærke at jeg skulle ned og ligge igen - og det med det samme. Jeg var simpelthen så svimmel. Omkring ved 13-tiden lørdag eftermiddag skulle jeg lige ned til byen og handle lidt ind til aftensmaden. Der mødte jeg en veninde, der sagde at jeg simpelthen bare lignede løgn. Var så træt og slæbte benene afsted under mig. Det er da næsten et under at jeg ikke besvimede der. Og sådan har jeg det hele tiden.. Jeg drikker masser af vand og ifører mig både hat og cardigan hele dagen, for ikke at skulle få det dårligt. Og alligevel sker det. Har I nogle tips til hvad man kan gøre? Og skal jeg evt. kontakte lægen for at konsultere hende om det. Er snart ved at være rigtig træt af at have det på denne måde. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Umiddelbart vil jeg tro din graviditet/abort KAN have haft en indflydelse - der kommer hormoner, som kan rumstere i kroppen i noget tid jo... Men ellers kan jeg fortælle min kæreste som regel har samme problem (han er rødhåret!)... Han sørger simpelthen for ikke at komme for meget i solen overhovedet! Men ja, synes bestemt du skal tale med lægen om det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Kære ven, du har været meget igennem, så det kan måske være det der tager på dig nu, og så er solen bare en ekstra negativ "prikken over iét" :blush :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Har også overvejet om det kunne være det. Men kunne ikke rigtig finde noget om det på nettet. <_< Men prøver nu alligevel lige at kontakte lægen i morgen for at høre om jeg skal være nervøs for det, eller om det "bare" er hormoner.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites