Oprettet June 5, 2011 Ja piger - nu har jeg testet positivt her i tirsdags d. 31.05.11 :loveshower Så - jeg hopper videre herfra forummet, og ønsker jeg alt muligt held og lykke fremover med babyprojekterne! :goodluck p.s Gitte - hvis du læser med, så SCHHH! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 :balloons :balloons Tillykke :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 tillykke, det var da en dejlig nyhed :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Årh!! KÆMPE TILLYKKE søde!! Hvor er det fantastisk for jer... :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 stort tillykke med graviditetet... :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Hjertelig tillykke med den dejlige nyhed :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Tillykke med de to II!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Tak for alle de søde hilsner piger! :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Forresten - er der nogen der kan forklare mig hvordan man laver de der fancy graviditetstråde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Du kan klikke på det der at oprette en ny tråd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites