Tina80

Fulgt mere næste gang?

13 indlæg i dette emne

Jeg mistede jo tvillingerne sidste år pga en voldsom blod blodansamling ved moderkagen rykkede sig og foster vandet gik også i den forbindelse. Så er det jeg tænker om jeg kan blive fulgt lidt mere ved en ny graviditet. For frygter virkelig det kan ske igen!

Del dette indlæg

Tror du ikke du skulle snakke med din læge så vedkommende er mere OB's på dig

Mega kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen...var det ikke pga du valgte den ene trilling fra?! Der er jo en mega risiko for abort når man får fosterreduktion som du også fik at vide....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved det ikke, men snak med din læge om det, fortæl hvordan du har det med det :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Jeg tror godt du kan blive fulgt mere intens denne gang, når du fortæller din begrundelse for dit ønske om flere jævnlige undersøgelser/skanninger mm. :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen...var det ikke pga du valgte den ene trilling fra?! Der er jo en mega risiko for abort når man får fosterreduktion som du også fik at vide....

Jo vi fik efter strenge ordre fra diverse læger foretaget en foster reduktion fra 3 til 2. Men fik af vide der kun var 2-4 ugers abort risko. Og blodansamlingen m.m. skete derefter!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhm hvor har du de tal fra??????

Jeg fik brochure på det og talt med dívsere overlæger som sagde der var 5-10 % chanche for abort i de første 2 uger efter indgrebet. Og det vil jeg da ikke betegne som mega risiko!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så finder vi lige kammertonen de damer.

Jeg ville mene at du ville blive fulgt mere anden gang jo, men snak med lægen/JM så de er obs på dig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, Tina, uanset hvorfor, så er jeg sikker på at du kan blive fulgt tættere næste gang hvis du har behov for det eller lægerne finder at behovet er der. Jeg fødte for tidligt første gang, og blev fulgt tættere anden gang, hvor han så var alvorligt syg og blev derfor fulgt meget tæt tredje gang.

Tal med lægen og JM, så finder I nok ud af noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

... mine tanker går jo også på at jeg også føtdte Sofie for tidligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg godt at du kan, hvis du giver udtryk for din utryghed på baggrund af tidligere oplevelser :kram

Men jeg tror ikke, at det er noget de tilbyder, hvis ikke du selv laver en forespørgsel på det....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvornår man blive fulgt ekstra eller ej, men som de andre skriver, så synes jeg helt sikkert du skal vende dine bekymringer med JM/læge så de er klar over det og dermed har mulighed for at give dig noget ekstra opmærksomhed og dermed tryghed :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay tak for jeres råd. Skal helt klart vende det med lægen når tiden engang kommer

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER