Besvaret October 26, 2012 Igen fik jeg æren af at lave en dåbskage og denne gang til en lille Noah: Kagen indeholder: Nøddebunde lagt sammen med tobleronemousse, smurt op med svejtsisk smørcreme og overtrukket samt pyntet med fondant Wauw kan du overtales til at dele opskrift på nøddebunde, creme og smørcreme? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Wauw kan du overtales til at dele opskrift på nøddebunde, creme og smørcreme? Tusind tak :) Jamen det er faktisk bare opskrifter, jeg har fundet på nettet for længe siden - tobleronemousse kan findes på bryllupsklar bl.a. og svejtsisk smørcreme skal du bare google, så kommer det frem :) nøddebundene er en lys lagkagebund tilsat 100g melede hasselnødder - jeg vil anbefale kagekonens lyse kagebunde... Håber det hjælper lidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Tusind tak :) Jamen det er faktisk bare opskrifter, jeg har fundet på nettet for længe siden - tobleronemousse kan findes på bryllupsklar bl.a. og svejtsisk smørcreme skal du bare google, så kommer det frem :) nøddebundene er en lys lagkagebund tilsat 100g melede hasselnødder - jeg vil anbefale kagekonens lyse kagebunde... Håber det hjælper lidt... Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Sikke nogen fine kager :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Vil da også lige vise vores dåbskage frem. Den blev lavet af en kollega, og smagte helt fantastisk :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Vil da også lige vise vores dåbskage frem. Den blev lavet af en kollega, og smagte helt fantastisk :sandie Ej, hvor er den sød.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Jeg lavede denne til Alberts barnedåb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 Jeg har da slet ikke fået vist Theresas dåbskage frem herinde endnu... Nå, men vi holdt jo dåb d. 19/1 og med ugler og sommerfugle som tema (gik igen fra invitationerne osv.) Indeholdt: Lyse lagkagebunde Hvid chokolademousse Brombærmousse Smurt op med IMBC Overtrukket med Satin Ice fondant Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Jeg har da slet ikke fået vist Theresas dåbskage frem herinde endnu... Nå, men vi holdt jo dåb d. 19/1 og med ugler og sommerfugle som tema (gik igen fra invitationerne osv.) IMG_4629.JPG IMG_4638.JPG Indeholdt: Lyse lagkagebunde Hvid chokolademousse Brombærmousse Smurt op med IMBC Overtrukket med Satin Ice fondant Super flot og sød! Og så lyder det lækkert :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Super flot og sød! Og så lyder det lækkert :sandie Tak :D Den smagte også fantastisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2014 Lige en lille kage fra januar... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2014 Har du lavet de kager, Evita? De er SÅ flotte :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2014 Jamen det har jeg da, og tak Snuble :glad :loveshower :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2014 Jamen det har jeg da, og tak Snuble :glad :loveshower :glad årh, hvor er du dygtig :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2014 årh, hvor er du dygtig :respekt Iiih tak, søde. Nu får jeg jo helt røde kinder... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Her er Rosas dåbskage fra hendes barnedåb i sommers. Del dette indlæg Link to post Share on other sites