Oprettet June 5, 2011 Inspireret af tråden om bryllupskager, så tænkte jeg på, om I ikke vil lægge nogle billeder ind af jeres dåbskager? Så kan man få lidt idéer og inspiration :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Her er Lærkes: Og en jeg lavede til venindens datter: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Jeg har da lavede et par stykker :P Nadja's: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 hold da op nogle flotte dåbskager i alle sammen har lavet :D :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Jeg har da lavede et par stykker :P Nadja's: Er helt vild med den lilla med "perlerne" hvordan har du lavet den så den får de tern og hvordan er "perlerne" sat fast? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Hvor er det bare nogle flotte kager :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Jeg har da lavede et par stykker :P Hold k*ft hvor er du dygtig Sandie! Er det derfor at denne smiley :sandie hedder sandie? ;) Laver du egentlig kager på bestilling? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Er helt vild med den lilla med "perlerne" hvordan har du lavet den så den får de tern og hvordan er "perlerne" sat fast? Har brugt denne og perlerne er sat på med Royal icing :) Hold k*ft hvor er du dygtig Sandie! Er det derfor at denne smiley :sandie hedder sandie? ;)Laver du egentlig kager på bestilling? Tak :kiss nej du tager helt fejl, det helt tilfældig den hedder det samme som mig :sandie :lol men jeg ja havde det vidst med at vise lidt for meget kagebilled, snakke om kage og spise kage :P Nej det gør jeg ikke, jeg laver "kun" til familie og venner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Hold da op hvor er det bare nogle flotte kager. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 I er bare sindsygt gode til de kager tøser!! :loveshower Jeg skal jo lave to til barnedåben på søndag, og skal nok smide et par billeder ind bagefter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Her er Magnus kage. Ih, hvor er den også fin. Det er dejligt at I vil dele :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 I er bare sindsygt gode til de kager tøser!! :loveshower Jeg skal jo lave to til barnedåben på søndag, og skal nok smide et par billeder ind bagefter :) Det vil jeg se frem til :) Håber I får en rigtig dejlig dag på søndag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 her er Gustavs.. det er dog en veninde der har lavet den og ikke mig selv.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2011 Jeg har kun et billede af den ene kage fra Sofias dåb på denne com.. Så I må lige vente med lidt flere billeder.. Men her er den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2011 Jeg har kun et billede af den ene kage fra Sofias dåb på denne com.. Så I må lige vente med lidt flere billeder.. Men her er den Synes den er rigtig sød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2011 ^^ Taak.. Det er ikke noget jeg gør mig det store i.. Tror dette er min 5. eller 6. kage. Så er selv ret stolt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2011 ^^ Taak.. Det er ikke noget jeg gør mig det store i.. Tror dette er min 5. eller 6. kage. Så er selv ret stolt.. Synes også du har grund til at være stolt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2011 Jeg har kun et billede af den ene kage fra Sofias dåb på denne com.. Så I må lige vente med lidt flere billeder.. Men her er den Den er rigtig fin og kan specielt godt lide blomsterne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Har lavet disse dåbs kager: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 sandie - må man spørge hvor du har formene på de små fine småkager på dit nederste billed? De er sååå fine :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Skylder vist herinde ;) Pop cakes til Marlons dåb: De "rigtige" dåbskager: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2011 er vild med marlons kager :sandie og hammer misundelig på sandies talent :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2011 sandie - må man spørge hvor du har formene på de små fine småkager på dit nederste billed? De er sååå fine :-) jeg blander mig lige... har nemlig selv den med barnevognen. har købt den hos kagebutikken.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites