Oprettet June 5, 2011 Er hun ikke bare cute? :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 NØJ hvor er hun dejlig!!! Jeg har også selv haft et marsvin - Josefine, hed hun :loveshower Fine-pigen, som vi kaldte hende blev hele 9 år og jeg elskede hende meget højt!!! Hendes mor døde i fødslen, så hun blev opflasket med menneskehånd fra 1. dag. Hun troede nærmest selv hun var et menneske :rolleyes uuuuuh hvor jeg savner hende piv piv :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Hvor er hun sød :7himmel Men håber sandelig ik det er dit bryst hun sidder op af :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 NØJ hvor er hun dejlig!!! Jeg har også selv haft et marsvin - Josefine, hed hun :loveshower Fine-pigen, som vi kaldte hende blev hele 9 år og jeg elskede hende meget højt!!! Hendes mor døde i fødslen, så hun blev opflasket med menneskehånd fra 1. dag. Hun troede nærmest selv hun var et menneske :rolleyes uuuuuh hvor jeg savner hende piv piv :blush Wauw, det var en flot alder til et marsvin! :respekt Og sødt at hun næsten troede at hun var menneske, selvom det var en tragisk ting, der gjorde det... Men marsvin ER bare skønne! :kuller: Hvor er hun sød :7himmel Men håber sandelig ik det er dit bryst hun sidder op af :lolhit HAHAH! Nej, det er godt nok Brians :lolhit Sorry, havde ikke lige tænkt over at der var "nøgenbilleder" med i indlægget :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Er der nogen, der har et godt bud på et navn? Følgende har været oppe at vende: Helle Kirsten Bodil Birthe Bente Charlotte Nanna Hvad ligner hun, at hun hedder? :help Det kan tilføjes at hun går sammen med en Charlie, en Albert og en Anders. Alle hunner, men vi er (vistnok) gået væk fra at hunnerne skal have drengenavne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Møffe, Krølle, Plet... :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Den er kær, den ligner vores Guldhamster og hun hedder Nuser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Mine 3 piger hed/hedder Yoda (blev kaldt Jolle), Medusa (kaldes Dulle) og Clara (kaldes Tøsen). Jeg har ikke selv navngivet nogen af dem, så deres kælenavne er de navne jeg har valgt til dem ;) Jeg har lidt svært ved almindelige menneskenavne til marsvin, så mine tanker er nok mest a la Mulle, Minnie, og Møffe som Mette også foreslår... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Hun er da bare SÅ sød :loveshower Vi har altid haft marsvin, elsker de små dyr så meget.. Mille har lige haft en Plet, som desværre døde af alderdom, så nu har hun Frede :biglove Han er meget langhåret og rigtig sød... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 åååårrrrhhhhh hun er da bare så kær :biglove tillykke med hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Navnene overvejes stadig :) Vi er dog sådan relativt låst på at det skal være et "menneskenavn" :) I får lige to billeder mere: Her sidder hun sammen med Albert :loveshower Og her er et, hvor hun sidder i min hånd: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 hvis det skal være et menneskenavn så syntes jeg Fie passer godt til hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 jeg har haft en der ligner hende lidt, hun hed Anja - og fik skøøøøøne unger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Lotte... Eller Charlotte, fordi jeg har en veninde der hedder Charlotte og hun er gift med anders... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Hvor er hun sød :7himmel Men håber sandelig ik det er dit bryst hun sidder op af :lolhit Ha ha det tænkte jeg også. Men sikke en fin lille nuser. Har haft et marsvin, som hed Sofus. Vi troede det var en han, men det viste sig, at det var en hun :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Jeg syntes at Ole er et fantastisk navn til et marsvin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Nårh hvor er hun nuser!! Elsker bare marsvin :loveshower De har bare de skønneste små lyde :wub Mht. Navn, så skal i nok passe på med at det ikke er et alt for almindeligt navn.... Har fx selv en niece der hedder Nanna, og det ville da være ærgerligt hvis i tog et navn som nogen i jeres omgangskreds ville have valgt til deres barn :P Jeg synes hun ligner en Ruth ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Hvor er hun sød... Hvad med Ida ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites