Nitzen1987

Sover dårligt om natten, når der er så varmt

10 indlæg i dette emne

Jeg sover ikke særlig godt, når der er så varmt, men jeg sover trods alt bedre end min mand - han kan slet ikke sove når der er så varmt... Og det er jo ikke holdbart i længden. Kan man gøre noget for at komme til at sove bedre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har samme problem herhjemme.

Vi har sådan en blæser til at stå og blæse fra side til side lige hen mod sengen. Det hjælper rigtig meget. :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har samme problem hjemme hos os. Bor øverst i en meget gammel bygning, der ikke er så godt til at holde på hverken varme eller kulde. Desuden har vi to ovenlysvinduer og 4 store vinduer langs den ene skråvæg. Så der bliver rigtig varmt hjemme hos os. Vi plejer at pille dynen ud af dynebetrækket og bare sove med betrækket og så står alle fire vinduer åbne om natten. Hvis det bliver rigtig slemt har vi også en blæser vi kan tænde. I vores gamle lejlighed blev det også rigtig varmt, og der havde vi ikke mulighed for at lufte ud. Nogle aftener fyldte jeg håndvasken med koldt vand og stak hænderne derned indtil jeg følte mig afkølet igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har to blæsere til at stå og køre om natten - det hjælper meget til at vi kan sove i den varme..

Blir det værre, så har vi en airkondition der er til at flytte med, som vi så har kørende.. Det koster så lidt i strøm må man sige.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har rykket ind i stuen og sovet her i weekenden, hvor vi så har haft havedøren åben. Vi er ikke nervøse for indbrudstyve, når hunden er her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sætte mit vindue i hak, så der kommer frisk luft ind, men ingen indbrudstyve eller andre ubudne gæster. Det hjælper rigtig meget her i varmen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg har sovet i telt i haven i nat og DET var skønt, lige indtil solen stod op og lavede det om til en sauna :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er for varmt sover vi begge dårligt især min mand.

Vi lufter ud i soveværelset hele aftenen og lader vinduet i min mands side stå åbent hele natten. Hvis det er meget varmt står mit også åbent. Vi sover begge meget let, så jeg er ikke nervøs for indbrudstyve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har loftsventilation som vi fik på 1. Salen sidste år. Det har virkelig været godt og effektivt. Den store har værelse i kælderen, så der er det altid dejlig køligt om sommeren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor på første salen og vore vinduer kan kan åbnes ind ad, så vore vindue i soveværelset står faktisk åbent døgnet rundt i sommerhalvåret (medmindre at det regner meget)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER