Oprettet June 5, 2011 Min mand trænger til nogle nye undskyldninger for ikke at lave noget herhjemme, særlig det at få bygget vores nye skur, så hundegården kan komme rigtig på plads :angry I påsken skulle han have bygget det, men nej nej, der skulle han jo selvfølgelig få halsbetændelse og feber. I denne flyveferie han har jo selvfølgelig fået dobbeltsidet lungebetændelse :angry Altså hvad bliver det næste han finder på, bare fordi han ikke vil bygge det skur. Overvejer snart at ringe til mandens mester og få en svend ud og bygge det skur. PS. ironi kan forkomme i denne tråd ;) Ej synes det er så synd for min stakkels mand, at han bliver ramt af sygdom hver gang vi her ferie :( Så han har fået forbud, af mig, mod at tage på arbejde i morgen, og han SKAL blive hjemme denne gang til han er rask. Han har nemlig en knold til at være syg og blive hjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Ej jef sad lige og må grinede håber det går bedre med ham nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 :kram2 :kram2 :kram2 god bedring med staklen, håber at han næste gang kan komme med en af de mere almindelige undskyldninger som mænd plejer at komme med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Han er ved at få det lidt bedre nu, nu er lungerne i det mindste ikke ved at ryge med op, når han hoster ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites