Oprettet June 4, 2011 Er det okay at sole sig med bar mave? Eller er det bedst at dække den til? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Altså for babyen er det fint, den sker der intet med... du skal mere passe på dig selv da mange gravide får pigmentpletter som man ikke lige sådan slipper af med igen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 du kan skam godt smide maven úd i solen. Bare husk at drikke en masse, så du ikke bliver dårlig, og husk en masse solcream :-) Da jeg var høj gravid med den ældste, var det hedebølge så du kan regne med at tøjet røg her og maven blev smidt frem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Det bliver vist ikke det store problem. Jeg forsøgte at lægge mig til at sole mig i går, men kunne kun holde ud at ligge der i 2 min. Så måtte jeg ind i skyggen. I dag har jeg haft det forfærdeligt i varmen. Har været i koldt bad to gange for at køle ned. Så det bliver vist i sommer i skyggen for mit vedkommende Men tak for svar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Hvis det er i haven, så behøver du ikke at dække maven... Men hvis det er solarie, så er det en god ide at gøre :) Har i øvrigt hørt at det skulle være godt at sole sig lidt udenfor, så man får frigivet nogle d-vitaminer. og nyd det mens du er gravid - det blir der ikke meget tid og overskud til, når bette manden kommer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Jeg spurgte JM sidste gang jeg var afsted og hun sagde at man sagtens kan solbade når man er gravid. Hun anbefalede dog at hvis det er lige i middagssolen eller i længere tid at ligge et køligt klæde over maven. Det var både for at man ikke selv blev for varm, men også for at undgå evt. pigment-pletter, som man nemmere udvikler som gravid. (hvilket jeg desværre selv allerede har oplevet lidt på mine arme :() Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Er det okay at sole sig med bar mave? Eller er det bedst at dække den til? Det er helt ok at solbade selvom du har mave på, du skal blot huske en meget høj solfaktor, så du ikke får permanente pigmentpletter!!! Og så selvfølgelig huske at drikke rigelidt med væske. Del dette indlæg Link to post Share on other sites