MissingLink

Nogen der er campister?

11 indlæg i dette emne

Jeg har her den anden dag, reserveret plads på en campingplads her i sommerferien. Jeg har bestilt sådan en "pakke", så det blev en smule billigere.

Nu har jeg så fået en bekræftelse på reservationen. De beder mig indbetale et depositum her den 10. juni OG så indbetale restbeløbet senest den 26. Juni. Det er over en måned før vi skal afsted.

Er det normalt, at man betaler forud for en campingplads? Det har jeg bare ikke oplevet før. normalt plejer vi at betale når vi kører derfra, og så har vi som regel betalt depositum når man ankommer. Synes måske det er lidt meget at betale så lang tid inden. Men er det bare noget der er normalt man gør nu?

Del dette indlæg

Jeg har her den anden dag, reserveret plads på en campingplads her i sommerferien. Jeg har bestilt sådan en "pakke", så det blev en smule billigere.

Nu har jeg så fået en bekræftelse på reservationen. De beder mig indbetale et depositum her den 10. juni OG så indbetale restbeløbet senest den 26. Juni. Det er over en måned før vi skal afsted.

Er det normalt, at man betaler forud for en campingplads? Det har jeg bare ikke oplevet før. normalt plejer vi at betale når vi kører derfra, og så har vi som regel betalt depositum når man ankommer. Synes måske det er lidt meget at betale så lang tid inden. Men er det bare noget der er normalt man gør nu?

Vi skal jo til Jesperhus i uge 26 og vi har betalt det hele, for LANGT tid siden :) Så måske er det sådan, når man køber "pakker" ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver mere og mere normalt, at man skal forudbetale. Synes selv det er noget mærkeligt noget, men især de dyre pladser tager pengene forud.

Og vi skal også i Jesperhus. Bare på fredag og Ihhh hvor vi glæder os.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, I har nok ret :) Blev bare lidt forundret, da jeg ikke har oplevet det før med en campingplads. Men jo, det er nok også en af de dyrere campingpladser- synes bare der så så hyggeligt ud, med lækker udsigt og masser af aktiviteter til ungerne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi skal betale depositum der hvor vi skal hen til sommer, Blommehaven ved Århus. Sidste år da vi tog til Vimmerby i Sverige skulle vi også betale for hele opholdet inden.

Tror måske det er for at undgå at folk reserverer og så ikke kommer alligevel lige som så meget andet....

God ferie, hvor skal I hen??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har efterhånden været på en del campingpladser og det er forskellige, hvad vi har gjort med hensyn til betaling... Men de sidste to år skulle vi betale inden vi ankom :)

Jeg er da også nysgerrig for, hvor i skal hen ??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu er jeg også meget nysgerrig:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal jo til Jesperhus i uge 26 og vi har betalt det hele, for LANGT tid siden :) Så måske er det sådan, når man køber "pakker" ;)

Så kan der være vi ses, der skal vi også derop :) Vi skulle så også betale det hele på en gang før ferien - det synes jeg vi har gjort de sidste mange gange vi har været afsted :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kan der være vi ses, der skal vi også derop :) Vi skulle så også betale det hele på en gang før ferien - det synes jeg vi har gjort de sidste mange gange vi har været afsted :)

Det kunne da være hyggeligt, hvis vi rendte ind i hinanden ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi skal betale depositum der hvor vi skal hen til sommer, Blommehaven ved Århus. Sidste år da vi tog til Vimmerby i Sverige skulle vi også betale for hele opholdet inden.

Tror måske det er for at undgå at folk reserverer og så ikke kommer alligevel lige som så meget andet....

God ferie, hvor skal I hen??

Det er bare så lækker en plads oppe på Blommehaven. Hvis i ikke har været der før så tag da lige ungerne med i den dyre-park-ting-noget der ligger lige før campingpladsen. I går bare ind ingen entré og ungerne kan komme ret tæt på dyrene. En super oplevelse. Og så er der jo bare en fantastisk natur der oppe. I kan kun glæde jer ;)

(Blommehaven er rigtig svær at komme ind på hvis man ikke er i god tid)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare så lækker en plads oppe på Blommehaven. Hvis i ikke har været der før så tag da lige ungerne med i den dyre-park-ting-noget der ligger lige før campingpladsen. I går bare ind ingen entré og ungerne kan komme ret tæt på dyrene. En super oplevelse. Og så er der jo bare en fantastisk natur der oppe. I kan kun glæde jer ;)

(Blommehaven er rigtig svær at komme ind på hvis man ikke er i god tid)

Sikke en dejlig besked,nu glæder jeg mig endnu mere, og vi skal da helt sikkert besøge den dyrepark... Tusind tak...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER