Oprettet June 3, 2011 At vinde i konkurrencer. Jeg må være under en heldig stjerne for tiden. For en uge siden vandt jeg 160 kr i lotto og i forgårs vandt jeg 60 kr på du skrabelod og i dag har jeg vundet 2 cirkus billetter til cirkus Arena. Så nu kommer vi afsted til Arena alligevel på tirsdag. Det bliver så fedt for pigerne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Dejligt :) Jeg må også melde mig under den heldige stjerne. Jeg har vundet BK's gavekort to gange i træk :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Tillykke. Jeg vinder aldrig noget <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Tillykke. Jeg vinder aldrig noget <_< Det samme her, dog var jeg den heldige der fik chokolade i julen af bk nissen :loveshower Stort tillykke med dine gevinster i har da også fortjent dem :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Hjertelig tillykke :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites