Besvaret December 7, 2010 Du ved hvad jeg synes.. og det slet ingen faliterklæring.. vi har det jo bare med at være noget mere kritiske ved os selv end vi er ved andre.. Du har helt ret hvis de sidste 20 år har vist at du ikke kan holde din vægt nede så er det kun det bedste for dig og din familie at få hjælp til det.. Super super flot med de 9,5 kg.. er virkelig imponerede.. DU SEJ LOUISE!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Du ved hvad jeg synes.. og det slet ingen faliterklæring.. vi har det jo bare med at være noget mere kritiske ved os selv end vi er ved andre.. Du har helt ret hvis de sidste 20 år har vist at du ikke kan holde din vægt nede så er det kun det bedste for dig og din familie at få hjælp til det.. Super super flot med de 9,5 kg.. er virkelig imponerede.. DU SEJ LOUISE!!! :kiss tak Sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Hvor er du sej Louise... Har selv tænkt tanken om en GB, men jeg kan ikke få den, da jeg ikke er tyk nok <_< eller også er jeg bare for høj???? Men for fanden hvor er det godt gået :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 HOLD NU K... hvor er du sej :glad Gid jeg var lige så sej som dig :) jeg syntes virkelig ikke jeg spiser ret meget men noget må der jo ryge ind :( kan du ikke prøve at lægge en normal dag ind her, hvad du spiser og hvornår? vi må simpelthen have opskriften p¨å den succes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Hvor er I søde tøser :kiss En normal dag -> nupo til morgen frugt eller grønt formiddag et stykke rugbrød med pålæg fra den grønne slagter + grønt til frokost frugt eller knækbrød med ost til eftermiddag ingen restriktioner omkring aftensmaden - spiser lystigt af det der bliver serveret ^_^ kaffe eller knækbrød med ost til sen aften Og så en lille times wii træning dagligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Oh my ... og denne weekend har så været alt andet end normal, indeholdende både chips, flødeboller, marcipanbrød og pebernødder :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Oh my ... og denne weekend har så været alt andet end normal, indeholdende både chips, flødeboller, marcipanbrød og pebernødder :wacko Trøster det dig hvis jeg har spist endnu mere end dig.. tror ikk vi skal være så hårde ved os selv.. det er en svær måned vi skal igennem og hvis vi kun falder i i weekender men holder stilen i hverdagene så kan vi jo holde vægten alligevel. .jeg har taget alle de gram jeg smidt under suppeugen på igen.. men tænk postivt hvis man ikke havde tabt dem havde man jo bare haft en vægtforøgelse og nu står den så "stille" :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Jamen det er også rigtigt Sandie - jeg bliver bare så skræmt når jeg mister motivationen og falder i på den måde. Og ISÆR nu fordi jeg absolut ikke må tage på da det så får konsekvenser for OP i januar. Vægten i morges var status quo, men det feder vel heller ikke med det samme. Og så har jeg krise fordi jeg i 2 uger ikke har ku' træne pga lungebetændelse. Har bare ikke haft luft til det. Og kan ikke ta' mig sammen til at komme op på hesten igen :angry MOTIVATIOOOOON - hvor eeeer duuuuu????? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jamen det er også rigtigt Sandie - jeg bliver bare så skræmt når jeg mister motivationen og falder i på den måde. Og ISÆR nu fordi jeg absolut ikke må tage på da det så får konsekvenser for OP i januar. Vægten i morges var status quo, men det feder vel heller ikke med det samme. Og så har jeg krise fordi jeg i 2 uger ikke har ku' træne pga lungebetændelse. Har bare ikke haft luft til det. Og kan ikke ta' mig sammen til at komme op på hesten igen :angry MOTIVATIOOOOON - hvor eeeer duuuuu????? Louise har du stadig lungebetændelse... eller er det helt væk... Hvis det væk, har du bare lige med det samme at komme op og træne.. afsted med dig... Det er ikke det du har kæmpede for hvis du dukker op i Januar og ikke kan få op. så afsted til trænning NU ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Øh nej, ingen lungebetændelse .. bare efterdønningerne :rolleyes :blush :whistling Men alser ....! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Øh nej, ingen lungebetændelse .. bare efterdønningerne :rolleyes :blush :whistling Men alser ....! Ingen Alser-.. Louise KOM IGANG NU!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Holder med Sandie.... HEP HEP HEP LOUISE!!! :8: :box .................................... eller :hump ..... hvis det lyder mere tiltrækkende :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Men hør nu her - hvis jeg træner nu hvor jeg lige har åbnet BK så kan jeg ikke genfinde de nye besvarelser lige så nemt, så jeg bliver simpelthen nødt til lige at kigge alle nye besvarelser igennem først - det kan I da nok forstå ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Dåååårlig undskyldning.... Du ændrer da bare indstillingerne så alle emner og besvarelser du ikke har læst, kommer til at ligge under "nyeste emner og besvarelser"..... På den igen!! :sm :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Kom igang Louise... jeg går også glip af besvarelser fordi jeg skal træne ( og tusinde andre ting) det bare ærgeligt.. men det mere ærgeligt hvis du ikk får trænet... så afsted med dig :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Nå ok så - Albert har også lige indvilliget i at overtage computeren .... Tak for spark ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Syntes du er sej du har valgt op, det kræer sit at erkende man skal have hjælp og det har du gjort :respekt (Havde selv valgt den men håber jeg kan forhindre de sidste kg i at sætte sig nu her så jeg ikek opfylder kravene) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jeg syntes du er sååååå sej.... :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Wuhuuu... Nagging really works :o :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Syntes du er sej du har valgt op, det kræer sit at erkende man skal have hjælp og det har du gjort :respekt (Havde selv valgt den men håber jeg kan forhindre de sidste kg i at sætte sig nu her så jeg ikek opfylder kravene) Jeg syntes du er sååååå sej.... :glad Takker :kiss - det betyder mere end I aner at få 'thumbs up' ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Wuhuuu... Nagging really works :o :D Jaaaah - og TAK!! for det :) Det er 22 dage siden jeg sidst har gjort dagens gode gerning i form af en smule motion :blush Men nu er jeg igang igen, og det er det sværeste :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Nå men er der forresten ikke noget med at man tager på af at ha' mens?? :huh :) Ja det er jo ikke noget jeg ellers beskæftiger mig med, men det har så bestemt sig for at kigge forbi i dag! Typisk når man nu ikke skal bruge det til noget <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Fed tanke... de sidste måneder har jeg bare haft mens hele tiden så NEJ du kan ikke bruge det som undskyldning for at tage på :P Fik du trænnet søde? Synes stadig du er sej med hensyn til op. det er derfor vi presser dig til at træne.. Vi vil ikke have du bliver skuffet når Januar kommer.. :kram I øvrigt fed tittel du har fået dig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Fed tanke... de sidste måneder har jeg bare haft mens hele tiden så NEJ du kan ikke bruge det som undskyldning for at tage på :P Fik du trænnet søde? Synes stadig du er sej med hensyn til op. det er derfor vi presser dig til at træne.. Vi vil ikke have du bliver skuffet når Januar kommer.. :kram I øvrigt fed tittel du har fået dig :D Hmm øv <_< - nå men jeg har i det mindste ikke taget på :yay Og JA jeg fik trænet - så TAK for spark :kiss , jeg SKAL holde vægten frem til januar .. eller tabe mere, det gør heller ik' noget ^_^ :lol hva faen sketer der lige for min titel?? - det er Ki der er synderen :sm :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 jeg tager ca et kg på op til mens, dvs ugen op til, så forsvinder det langsomt i ugen jeg har mens , skide irriterende :( Jeg syntes også du er vildt sej, jeg kæmper bare for at holde vægten her i December og du taber dig :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites