Oprettet June 2, 2011 Er der nogen af jer herinde, der har søgt om at komme til at høre til og føde på Riget, selvom I hørte til et andet sted? Og fik I lov eller blev I afvist? Og hvor længe mon der går fra man var hos lægen og fik lavet vandrejournal (i tirsdags) til hospitalet giver en besked om, hvorvidt man kan høre til hos dem? Hører oprindeligt til Hvidovre.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2011 Det er sjovt. Jeg hører til Rigshospitalet, men ønskede at føde på Hvidovre. Min læge sendte min vandrejournal til Hvidovre Hospital. Jeg tror, at der gik en 3 ugers tid (er ikke helt sikker) før de svarede. Der var desværre ikke plads til mig på Hvidovre, så nu skal jeg føde på Riget alligevel. Men jeg mener at have hørt, at hvis du ikke hører til på Rigshospitalet, så er det stort set umuligt at komme ind medmindre du har nogle særlige komplikationer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2011 Jeg kender et par stykker der hører til hvidovre og har fået lov at føde på riget. Så det kan lade sig gøre. Men det der vist noget med at være heldig -om der lige er plads. Jeg ved desværre intet om, hvor lang tid der går, før man får svar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2011 Må jeg spørge hvorfor du ikke vil føde på Hvidovre? Mange hilsner Solskin Del dette indlæg Link to post Share on other sites