Oprettet June 2, 2011 DMI, TV2 mv. tror I på deres vejrudsigter og hvilke tror I på, hvis de ikke forudser det samme? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2011 Den der lover sol og varme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2011 vil os sige den bedste med varme og sol.. men synes jeg så igår at mandag ville blive dejlig flot vejr med sol ( min fødselsdag) men nu har jeg set at det skulle blive regn.. :gal Synes da ellers jeg har været så sød i år :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 jeg har altid holdt mig til DMI - bare ikke når de lover regn og sne <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Jeg er trolig følger af DMI og synes oftest de rammer overraskende præcist, hvis man bruger deres by-vejrudsigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Jeg tror mest på DMIs vejrudsigter..... Jeg synes ofte TV2 vejret har en tendens til at overdrive, for at gøre nyhedsværdien større..... Hvis det skal blæse råber de orkan, og hvis det skal sne råber de snestorm osv...... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Jeg synes det er vildt så stor forskel der er på deres vejrudsigter... Man kan bare tage mandag som et eksempel - her lover DMI 8 mm regn mens TV2 lover flot solskin hele dagen :o Jeg vil da helst tro på TV2, men nu må tiden vise hvem der får ret... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Helt klart DMI, men også min mand, der forudser regn, hver eneste gang selv om der ikke er mange skyer på himlen, han kan lugte det... he he.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 DMI, det er den jeg bruger mest. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Helt klart DMI, men også min mand, der forudser regn, hver eneste gang selv om der ikke er mange skyer på himlen, han kan lugte det... he he.... Jeg kan også lugte når der kommer regn ;) Og min mand griner af mig, men jeg har altid ret :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Jeg kigger som regel på mobilen, DMI eller på den norske yr.no Den er ufattelig præcis, os med den danske vejrudsigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites