Besvaret June 20, 2011 TV2 Østjylland med et halvt øje mens jeg suser rundt herinde :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Faktisk ingenting, men det er fordi sønnen ikke vil sove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Criminal Minds på Kanal5. Eeeeeelsker simpelt hen Matthew Gray Gubler! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ser noget fra Vestre Fængsel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Criminal Minds på Kanal5. Eeeeeelsker simpelt hen Matthew Gray Gubler! :loveshower Også mig. Savler totalt over... Åh hvad hedder han nu??? Ham afro-amerikaneren :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ser noget fra Vestre Fængsel Gjorde jeg også ;) Og nu har manden fundet noget med hjemmevideoer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Gjorde jeg også ;) Og nu har manden fundet noget med hjemmevideoer! Få magten tilbage og stjæl fjernbetjeningen!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Også mig. Savler totalt over... Åh hvad hedder han nu??? Ham afro-amerikaneren :loveshower Shemar Moore! :) Ja, han er heller ikke værst - total lækker krop! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Shemar Moore! :) Ja, han er heller ikke værst - total lækker krop! Ja lige præcis. Han måtte såmænd gerne få en krammer af mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Få magten tilbage og stjæl fjernbetjeningen!! :D Jamen han ligger HELT ovre i den anden sofa og der er bare så langt derover :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Jamen han ligger HELT ovre i den anden sofa og der er bare så langt derover :D Nårh ja- det er tæskelangt :D :D Kan du ikke lave en rullemanøvre derover? :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Nårh ja- det er tæskelangt :D :D Kan du ikke lave en rullemanøvre derover? :lol :haha nej for nu har jeg tisset i bukserne :haha En rullemanøvre - tror bare jeg ville falde på gulvet og så ligge der :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 :haha nej for nu har jeg tisset i bukserne :haha En rullemanøvre - tror bare jeg ville falde på gulvet og så ligge der :lol Så må jeg lære dig det en dag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Så må jeg lære dig det en dag :D Ja det må du have lært mig :D Dur ikke, at jeg bare kommer til at ligge som en strandet hval :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ja det må du have lært mig :D Dur ikke, at jeg bare kommer til at ligge som en strandet hval :D En strandet hval der er faldet ned fra en sofa vel at mærke :D :D Ej, jeg er vist ved at være træt- og sulten :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 En strandet hval der er faldet ned fra en sofa vel at mærke :D :D Ej, jeg er vist ved at være træt- og sulten :lol :D Ej kan det passe, er du sulten :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 :D Ej kan det passe, er du sulten :lol Forstår det heller ikke :D Men nu vil jeg kravle ud og smøre mig en mad- med ost og chorizo tror jeg :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Forstår det heller ikke :D Men nu vil jeg kravle ud og smøre mig en mad- med ost og chorizo tror jeg :whistling Du laver ikke en rullemanøvre :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2011 Ser Desperate Housewives på Zulu Del dette indlæg Link to post Share on other sites