Besvaret August 12, 2011 Sidder og ser Black Swan på Sputnik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Det lille hus på prærien på TV2 Charlie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Prøver at se Ally, men lillepigen er bare dejligt aktiv lige nu :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 live fra bremen genudsendelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 live fra bremen genudsendelse Det samme her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Om blandingshunde på Animal Planet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Venter på at filmen på Tv2 starter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Venter på at filmen på Tv2 starter :) :ditto men nu er den gået i gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 :ditto men nu er den gået i gang :) Ja og jeg er slået væk igen. Syntes den så lidt for mærkelig ud :huh nu ser manden fodbold noget så tror bare jeg smutter i seng med min bog :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Ja og jeg er slået væk igen. Syntes den så lidt for mærkelig ud :huh nu ser manden fodbold noget så tror bare jeg smutter i seng med min bog :) Den har heller ikke rigtig fanget mig endnu. Men jeg er også på ts. Tror muligvis jeg er kommet til at købe den 3. vinterjakke :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Den har heller ikke rigtig fanget mig endnu. Men jeg er også på ts. Tror muligvis jeg er kommet til at købe den 3. vinterjakke :blush Det er jo meget vigtigt vi ikke går ned på udstyr :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Ser Bjerglægen på Charlie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Hvem vil være millionær på Tv2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Ser Zoya (Danielle Steel film) på Charlie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites