Besvaret July 11, 2011 Dawson´s creek og derefter skal jeg klippe hæk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 Ser det samme som Girl Next Door :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 Transformers i tegnefilm ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Go Sommer Danmark og nyder stilheden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Jeg ser slemme slemme pige og skriger af grin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Vi ser Sommer sumarum, Isaac og jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Ser super trio med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Det lille hus på prærien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Vi sidder alle tre plantet til Biler - Isaac der har fået lov til at vælge :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Ser Sex And The City - the movie på Zulu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 I øjeblikket er det sportsnyheder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Ramasjang sammen med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Det lille hus på prærien på Charlie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 "Monopolets Helte" på DR2. I aften med ikonet, Poul Thomsen. :loveshower :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Sporløs selvfølgelig for vores vedkomne, da de programmer har fået ny betydning for os :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 ser CPH - lufthavnen på tv2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites