Besvaret July 1, 2011 Jeg har lige set Unfaithful. Barske sager :unsure Og nu skal jeg i seng, er alene hjemme og har ikke hørt fra Søren i 5-6 timer - han plejer ellers at sende en sms ind imellem. Æv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2011 American Pie :) men jeg tror nu snar, at jeg skal i seng :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Jeg ser lige nu, mens dejen hæver, søstrene Kardashian på TV2 Zulu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Vi ser en gammel svensk film på Ramasjang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 jeg hører Mads og monopolet på P3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Jeg ser Monaco-bryllup på NRK1 :) Wauw hvor er fyrstinde Charlene smuk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Ser et eller andet med en der banker på en lastbil :blink Manden har fjernbetjeningen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Ej nu ser vi så vægtløftning :wacko Hvis det ikke var fordi jeg er så træt, så havde jeg snuppet fjernbetjeningen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Nå så kunne han godt selv se, at det ikke rigtig var så spændende :D Så nu ser vi "Hereafter" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 og så sluttede x-files så nu ses der - der brænder en ild, før der skal puttes Del dette indlæg Link to post Share on other sites