Besvaret June 29, 2011 Ser Desperate Housewives :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Ser Desperate Housewives :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Wipeout på 6'eren. Det er jo det sjoveste program ever :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Liebhaverne. Det er jo så skønt, så skønt, så skønt med genudsendelser. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Tv'et er tunet ind på DR2, men ser ikke rigtig noget. Kl. 21 skal jeg se "Criminal Minds" på Kanal 5. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Tv'et er tunet ind på DR2, men ser ikke rigtig noget. Kl. 21 skal jeg se "Criminal Minds" på Kanal 5. Ja den er jeg med på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Jeg har 3+ kørende i baggrunden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Tv'et er tunet ind på DR2, men ser ikke rigtig noget. Kl. 21 skal jeg se "Criminal Minds" på Kanal 5. Det gør vi så ikke alligevel. Har set det afsnit 2 gange før... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Big Fish på DR2. Skøn film! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Den står på, ja det ved jeg faktisk ikke. Den kører bare herhjemme :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 ser 27 bryllupper på zulu - den film kan bare ikke ses for tit :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 ser 27 bryllupper på zulu - den film kan bare ikke ses for tit :) ' Ja den ser jeg også... Den er god!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 ' Ja den ser jeg også... Den er god!! Også her :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Ser Dawsons Creek på Zulu :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Ser Dawsons Creek på Zulu :biglove Uhh det er os en god serie, skal jeg helt sikkert os se nu :D godt jeg så du havde skrevet det var der nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Ser '90´erne tur retur' på DR1. Det er altså nogen SKØNNE programmer! Jøsses, hvor gik man i noget grimt tøj og havde noget kikset hår i 1992 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Criminal minds og om lidt special victims Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Manden ser CSI med lukket øjne og mener han stadig ser det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2011 Ser '90´erne tur retur' på DR1. Det er altså nogen SKØNNE programmer! Jøsses, hvor gik man i noget grimt tøj og havde noget kikset hår i 1992 :D :ditto Og ja... Godt vi er blevet klogere allesammen :D :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2011 "How I met your mother' på fjernsynet og Wimbledon på Sputnik på laptop´en :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2011 American pie starter på dr1 nu, så den tror jeg jeg vil se :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites