Besvaret June 24, 2011 Ser Boston Legal på Zulu Klasse serie :glad Jeg ser Nyhederne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Hit med Sangen på DR1. Tænk, jeg anede ikke, at Farshad Kholghi kunne synge. Han måtte da gerne komme hjem i min stue og synge en serenade... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Lige nu er der X-box på skærmen. Manden greb chancen og spiller nu, fordi der ikke var noget i tv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 Vi så hit med sangen med Rasmus Berg. Nu ser vi Live fra Bremen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2011 ser Twilight Saga Eclipse på tv1000Drama Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Kanal 4 noget om nogle meget unge piger om vil og har fået lavet deres babser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Kanal 4 noget om nogle meget unge piger om vil og har fået lavet deres babser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Finalen i U21 fodbold. Gider egentlig ikke se det men manden vil så gerne :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2011 Isaac har bestemt vi skal se Biler :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2011 Ser manden og hans søster sidde og spille Guitar Hero på Wii´en :huh :huh :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Ser "Diva" på DR K. Det er en fransk thrillerkomedie. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Ser "Wipe Out" på kanal 6 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Ser "Wipe Out" på kanal 6 :) Det samme her. Er færdig af grin :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Ser manden og hans søster sidde og spille Guitar Hero på Wii´en :huh :huh :huh Årrrh, Guitar Hero er bare det NÆSTbedste - (Singstar slår ALT). Det har manden og jeg godt nok brugt mange aftener med - det var inden vi fik Hannah.. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Det samme her. Er færdig af grin :lolhit Ja det er godt nok sjovt :D Elsker at se deltagerne i kvalme-karusellen :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Isaac ser tegnefilm. En eller anden båd :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites