Besvaret June 9, 2011 Desperate Housewives! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Desperate Housewives! :loveshower :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Desperate Housewives! :loveshower :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Jeg ser tennis - KOM SÅ, CAROLINE!!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Jeg ser tennis - KOM SÅ, CAROLINE!!!! :glad Og JØSSES, hvor er det spændende!! Sidder her i sofaen og råber lidt med mig selv :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 The talented Mr. Ripley - underlig film! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Ser Desperate Housewives... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Har lige set de unge mødre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 vi ser charlie og mig og min lillebror og smuglerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Intet, manden zapper desperat rundt :lolhit <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 'Den du frygter' på DR1.... crazy... :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Lidt sjovt, efter denne tråd er oprettet, har jeg fundet ud af at jeg stort set ikke ser fjernsyn :D Da vi boede i lejligheden så vi ALTID fjernesyn. Men jeg er så også håbløs bagefter når der snakkes serier, reallity programmer og reklamer :D Men jeg mangler nu lidt Grey´s hvide verden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 'Den du frygter' på DR1.... crazy... :blink Me 2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Jeg ser Three to tango på kanal 5 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2011 Manden ser discovery.. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ser Desperate housewives på Zulu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ser Desperate housewives på Zulu Ditto! Hvad sker der lige for Katherine?!?! Det er jo helt vanvittigt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ditto! Hvad sker der lige for Katherine?!?! Det er jo helt vanvittigt :rolleyes Ja hun er helt gak gak :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ditto! Hvad sker der lige for Katherine?!?! Det er jo helt vanvittigt :rolleyes Desværre også mig øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites