Besvaret October 13, 2011 Ser Verden i følge Bubber :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Ånderne vender tilbage på 3 puls :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 Noget om hajer på animal planet ;) venter på manden kommer hjem med en film Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 Har lige sat Huset på Christianshavn på.. Jeg ELSKER gamle danske film/serier.. Favoritten er Matador, men den har jeg lige lånt ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Har lige sat Huset på Christianshavn på.. Jeg ELSKER gamle danske film/serier.. Favoritten er Matador, men den har jeg lige lånt ud. :ditto Jeg elsker dem også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Ingenting men lytter til en podcast med Mads og monopolet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 One Of my favorites: Deadline på DR2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Blinkende Lygter på Tv2 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Blinkende Lygter på Tv2 :D Samme her :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2011 Godmorgen Danmark :) :ditto (genudsendelsen er det nu ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites