Besvaret September 25, 2011 Lie to me OPTAGET på boksen :loveshower Borgen :D Kører på tv lige nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Vi ser Matador.... Åh hvor hyggeligt, det ville jeg også hellere end at skulle skrive resten af min opgave til i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Åh hvor hyggeligt, det ville jeg også hellere end at skulle skrive resten af min opgave til i morgen. Min mand elskeeer serien.. og vi ser den gerne et par gange om året... ;) Pt. er vi igang med afsnit 2.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Min mand elskeeer serien.. og vi ser den gerne et par gange om året... ;) Pt. er vi igang med afsnit 2.... Jeg skal også have taget mig sammen til at se den fra ende til anden. Det er jo et stykke kulturarv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Jeg skal også have taget mig sammen til at se den fra ende til anden. Det er jo et stykke kulturarv Det må man sige ja til det er.... og manden min kan replikkerne nærmest uden ad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2011 Det må man sige ja til det er.... og manden min kan replikkerne nærmest uden ad ;) haha :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2011 masterchef, elsker madprogrammer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2011 Hvem vil være millionær :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2011 hvem vil være millionær Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2011 Go morgen DK hvor Holger Bech Nielsen er gæst - er flad af grin!! Han er så fantastisk!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2011 er faldet over et afsnit huset på Christianshavn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2011 Alvin og de frække jordegern :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2011 jeg ville gerne havde set meistro på dr eller det på dr2, men de kanaler virker ikke hos os. Så vi ser American X-factor på drHD Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2011 Manden har sat en film på men den fanger ikke rigtig mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2011 Kronprinsparrets Priser 2011 direkte fra DR1. Zapper dog lidt om på DR2 i ny og næ, da der er Tema Lørdag om "DR TV 60 år". :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Ser Toppen af poppen på TV2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites