Besvaret September 11, 2011 11september - 10 år efter på TV2 - og syntes stadig, at det virker som en rigtig dårlig film :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2011 Noget bæ-fodbold...manden har overtaget remoten <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Jeg ser, hvornår var det nu det var på drK Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Ingenting men lytter til take that :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 AGF - FCM Kan godt afsløre at jeg er en stolt AGF fan idag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 AGF - FCM Kan godt afsløre at jeg er en stolt AGF fan idag :glad Ja tak! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Danmarks Valg: Demokratiets aften på DR1 :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2011 Venter på at se Vild med dans afgørelsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2011 Skjulte stjerner på dr1 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2011 Så Live fra Bremen.. og venter på resten af det! Lidt irriterende de propper det der Vild med dans ind midt i programmet <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2011 ser da vild med dans, også selvom jeg havde forsvorget, at jeg ikke synes der kunne koges mere suppe på det pogram :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2011 Jeg er smuttet fra fjernsynet, men jeg har ladet det være tændt, så Live fra Bremen kører i baggrunden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Venter på Borgen starter :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites