Besvaret September 1, 2011 For lækker til love på tv3 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2011 Endnu engang Gilmore girls :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2011 For lækker til love på tv3 :) Det samme her og jeg får knopper af Gustav :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2011 Ingenting, for synes ikke der er noget der er værd at se på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Disney Sjov med ungerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Robinson-ekspeditionen. Har ikke set det i ca. 5 år, men fordi der var reklamer i 100 år på TV2, så endte jeg her. Så nu får det en chance :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Greys hvide Verden :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Hvem vil være millionær :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Robinson-ekspeditionen. Har ikke set det i ca. 5 år, men fordi der var reklamer i 100 år på TV2, så endte jeg her. Så nu får det en chance :) Det blev så hurtig kedeligt :rolleyes Så nu har jeg skiftet til Hvem vil være millionær :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Greys hvide Verden :glad :loveshower :loveshower :loveshower Min harddisk optager er min bedste ven ligenu, den er i fuld gang med at optage den nye sæson, ååååårh jeg glæder mig til jeg skal ned under dynen senere og se de nye afsnit! :loveshower Grunden til at jeg venter, er for at slippe for reklamerne :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Robinson Ekspeditionen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Robinson Ekspeditionen :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Sommer i Sunny Beach :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Intet nu, men om fire minutter: Fristet. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Sunny Beach og skal se fristet bagefter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2011 Glemte film fra 2. verdenskrig på DR2 - rigtig spændende og ubehageligt på samme tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2011 Tegnefilm på Disney Channel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2011 DR1 Dokumentaren om "Dagen der ændrede verden" Del dette indlæg Link to post Share on other sites