Besvaret August 23, 2011 Fodbold selvfølgelig :) Samme her! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 DE UNGE MØDRE :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 DE UNGE MØDRE :loveshower Det samme her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 TV midt-vest om kronprisparrets besøg i landsdelen :) Jaa, de var jo på besøg i den by jeg bor i :) Så det også lige -men var faktisk ikke nede og se dem. Det var min datter derimod sammen med børnehaven - hun var så stolt, fordi hun havde set prinsen og prinsessen. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Kontant - handler om BabySams babybox og hvordan man bliver spammet af diverse sælgere bagefter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Q-TV - om unges vilde sexliv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Intet hører (og synger med på :whistling ) musik på youtube. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Min mand ser en krimi på DR1. Jeg overvejer at gå i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2011 Sidder og ser brandmand sam sammen med Magnus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2011 Big fat Gypsy weddings Det samme her. OMG Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2011 Det samme her. OMG Me too :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2011 Det samme her. OMG Tænkte jeg mange gange. Samt godt det ikke er mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2011 Tænkte jeg mange gange. Samt godt det ikke er mig Jeg er alt for meget feminist til at kunne begå mig i det samfund :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2011 Jeg er alt for meget feminist til at kunne begå mig i det samfund :whistling Du er ikke den eneste :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 Kontant - handler om BabySams babybox og hvordan man bliver spammet af diverse sælgere bagefter. Det var på tide at det kom i medierne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites