Besvaret August 19, 2011 Live fra Bremen :ditto :ditto Og jeg kan UMULIGT se for meget af det :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2011 Ser "Forelsket i Laura" på Charlie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Agf-bif :) Ditto! Manden min går i ring, tror snart gulvet er slidt af af nervøsitet og spænding :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Lie to me :) Det samme her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Krybskytterne på Næsbygaard :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Beverly hills. Det er godt nok længe siden jeg har set det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Ligger på sofaen og ser luksus fælden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 TV midt-vest om kronprisparrets besøg i landsdelen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Mig og min mor på kanal 4 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Mig og min mor på kanal 4 :) Det samme her, dog fordi jeg havde glemt der kom hammerslag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Toppen af poppen. Jeg er vild med at se de forskellige kunstnere fortolke hinanden, er en sucker for musik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Toppen af poppen :) Same here :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites