Besvaret August 9, 2011 Ser Luksusfælden på tv3 Øv hvor vil jeg gerne have tv3 igen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Åh jeg elsker den serie! :) Enig! Har efterhånden fået set den en del gange :rolleyes Jeg mangler dog sidste sæson <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Ligger i min seng og see Gilmore girls :) Og vil gøre det samme igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 slemme slemme piger, hvor de har tilbudt mænd en konkurrence, og giver dem briller på, så de ikke kan se, og så smutter de :D ha ha ha det er humor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 slemme slemme piger, hvor de har tilbudt mænd en konkurrence, og giver dem briller på, så de ikke kan se, og så smutter de :D ha ha ha det er humor Også her :glad :glad :glad ELSKER de Slemme, Slemme Piger :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 ser landskamp sammen med min lillebror Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Også her :glad :glad :glad ELSKER de Slemme, Slemme Piger :yay det gør jeg helt bestemt også, de er simpelthen for sjove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Ser wipe out. Er flad af grin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Noget dansk film på dk4? Det er manse der har bestemt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 fodboldt på tv2..bestemt ikke noget jeg er tilfreds med <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Mickeys klubhus :) Og Tilde leger - dovenskaben længe leve :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites