Besvaret August 6, 2011 Night fever på vh1 :D Har lige set Backstreet Boys med "Get down" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Manden ser Sherlock Homes... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Mickey mouse klubhus sammen med Tilde, manden og knægtens nabo :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Tegnefilm på TV2 :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 X-files (det er jo søndag ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 LEGO tegnefilm <_< :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Reklamer ;) Venter på at lie to me starter på Tv2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Jeg ser x-files.. Det er det eneste ordentlige i tv der er lige nu.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Kunsten at overleve som barn på kanal 4 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Up Town TV på DK4 - ren nostalgi :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder og venter på, at Station 2 starter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Ser serie på dvd...... The 4400 er en FED serie! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Politijagt på Kanal5 - shit, hvor findes der mange komplet uansvarlige fjolser ude på landevejene! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Har lige brugt mere end 2 timer på en af de ringeste film ever. Totalt genreforviring; der kørte fuldstændig af sporet. Men den var alligevel så weird, at den skulle ses til ende... :D Det var en film på kanal 5. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Ligger i min seng og see Gilmore girls :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Ligger på sofaen og ser morgentv på tv2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Ligger i min seng og see Gilmore girls :) Åh jeg elsker den serie! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites