Besvaret July 30, 2011 vinden i piletræet med Freja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Ser "Tragedien i Norge" på TV2 :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Ser "Tragedien i Norge" på TV2 :( :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Ser "Tragedien i Norge" på TV2 :( Samme her. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 "The Naked Chef" på BBC Lifestyle. Det er med Jamie Oliver og nøøøøj, hvor er det godt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Gordon Ramseys Kitchen Nightmare på TV2. Ih, hvor jeg i øvrigt glæder mig til at Natholdet starter op igen sidst i september! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Venner :) kæresten har hentet 1. Sæson, så det sidder vi og ser. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Top Model på TV3 :blush hæ hæ det gjorde jeg også ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Tin Tin - eller det gjorde jeg, for den slutter nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Bionichle (staveplade,tak!) på Ramasjang med resten af familien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Vi har lige set dokumentaren om Tommy Seebach, gys hvor jeg tudede :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Flight of Phoenix... vi har den os på dvd.. meget fed... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 En eller anden amerikansk thriller på DR1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites