Tina80

Er i tvivl

2 indlæg i dette emne

I sidste forsøg fik jeg 75 enheder om dagen med puregon på nær de sidste 2 dage hvor jeg skulle skrue op til 100 enheder.

I dette forsøg har jeg så skulle tage 100 enheder fra dag 3 normalt startdag) og i mandag som var dag 8 var mine follikler ligeså små som i sidste forsøg på denne cyklus dag. Skulle så scannes igen i dag (2 dage efter) men kunne ikke komme da manden skulle tidlig på arbejde og synes også selv det var dumt at tage til scanning 2 dage efter sidste scanning som ikke viste det store.

Så ringede i går for at rykke scanningen til mandag, men gyn havde så travlt i går at hun ikke nåede at ringe tilbage.

Fik så fat på sekretæren i dag som gav mig tid på mandag hvor jeg er på dag 15. Men gyn skal stadigvæk lige ringe til mig, for vil lige høre om jeg skal fortsætte med 100 enheder eller skrue ned til 75 enheder. I sidste forsøg stak jeg mig til og med dag 16 og på mandag har jeg stukket mig i 14 dage - så håber ikke det er for sent til insemation!!!!

Håber min gyn får tid til at rigne tilbage i dag med en tilbage melding.

Del dette indlæg

Hmm gyn ringede heller ikke tilbage i dag. Må se hvad hun siger på mandag så til scanningen... Og så må jeg bare fortsætte med at tage 100 enheder puregon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER