Oprettet June 1, 2011 Min søde kæreste har sagt, at han gerne vil betalte for at jeg kan få en rigtig god omgang graviditetsmassage. Er der nogen, der kender et godt sted i københavnsområdet? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Jeg ved at der ligger en massør i Frederiksberg Svømmehal der har graviditetsmassage, men jeg har ikke selv været der (som gravid) - endnu... Link til deres hjemmeside Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Jeg drømmer om en graviditetsbehandling på Skodsborg. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Jeg ved at der ligger en massør i Frederiksberg Svømmehal der har graviditetsmassage, men jeg har ikke selv været der (som gravid) - endnu... Link til deres hjemmeside Ih, det er jo "min" svømmehal :) Så det ville da være super nemt lige at tage derhen. Tak for linket ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Ih, det er jo "min" svømmehal :) Så det ville da være super nemt lige at tage derhen. Tak for linket ;) Det var så lidt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Hej, Jeg kan anbefale Solarplexus inde i Studiestræde. Især da de har en briks hvor der kan laves plads/hul til den gravide mave og brysterne hvis man skal ligge på maven :) Hilsen, Monica Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Hej, Jeg kan anbefale Solarplexus inde i Studiestræde. Især da de har en briks hvor der kan laves plads/hul til den gravide mave og brysterne hvis man skal ligge på maven :) Hilsen, Monica Smart! Jeg vil håbe fabrikanten af sådan en briks også producerer noget andet, for det er da en niche! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Jeg kan virkelig anbefale Samadhi Spa! Det er et helt fantastisk sted... de har også en pakke til gravide :) og en pakke til nybagte forældre i øvrigt... vi elsker at komme der min mand og jeg :) www.samadhi-spa.dk - ligger i nørregade, Kbh K :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Jeg kan virkelig anbefale Samadhi Spa! Det er et helt fantastisk sted... de har også en pakke til gravide :) og en pakke til nybagte forældre i øvrigt... vi elsker at komme der min mand og jeg :) www.samadhi-spa.dk - ligger i nørregade, Kbh K :) Det lyder som en dyr vane at få :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Bare gør det :) Det er fantastisk.. Min mand er uddannet massør, så fik meget massage under min graviditet og det var simpelthen så lækkert :biglove :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Bare gør det :) Det er fantastisk.. Min mand er uddannet massør, så fik meget massage under min graviditet og det var simpelthen så lækkert :biglove :biglove :biglove Nøj, hvor er du bare heldig. Er SÅ misundelig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Bare gør det :) Det er fantastisk.. Min mand er uddannet massør, så fik meget massage under min graviditet og det var simpelthen så lækkert :biglove :biglove :biglove Ej, hvor fedt for dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ezanza - rigtig dejligt!!! Ligger lige midt i København :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites