MLM

Graviditetssukkersyge

4 indlæg i dette emne

Jeg er i den situation at jeg ligger i gråzonen, det gjorde jeg også med August uden noget som helst.

Denne gang er mine værdier nøjagtig det samme som sidst. Men nu har man valgt at skære gråzonen væk på Herning sygehus.

Dvs. At jef skal til kontrol hver anden uge med mit blodsukker som jeg skal tage hver trejde dag og hver fjerde uge ekstra skanning. Udover det er jeg blevet henvist til en diætist i Holstebro hver anden uge i sådan et støtte hold for gravide.

Jeg er godt klar over at det er en hjælp til mig selv osv. Men jeg er bare totalt stresset over at jeg skal tage så mange timer ud af min arbejdsuge (jeg mit blod sukker har ikke været højere end 7,2, og der havde vi været til fødselsdag )

Mit job er ret krævende og jeg ved godt man kan få fri til alt det her undersøgelseshalløj, men fuck mand jeg har bare ikke overskuddet til det for det kræver bare jeg arbejder om aften istedet for.

Hvis i har været det samme igammen, vil i kommer med jeres mening om det var noget i fik noget ud af mange tak

Del dette indlæg

Jeg havde det med Linus.

Jeg skulle måle blodsukker hjemme 5 gange om dagen (mener jeg) 3 dage i træk og en gang om måneden skulle jeg så til tjek hos lægen eller på sygehuset hvor de kiggede på mine værdier.

Da jeg havde bækkenløsning fik jeg lov til at gøre det via mail, så spørg om det er muligt :)

Havde en enkelt snak med en diætist der ikke kunne sige noget jeg ikke vidste i forvejen (er man overvægtig kender man jo alt til kost, slankemad, diæter, kalorier mv).

Det vigtigste for mig var scanningerne hver anden uge for at se hvor stor han var. Fordi jeg ikke havde kunne føde Xander vaginalt fordi han var for stor, var det meget vigtigt at se hvor stor Linus var og få mig sat i gang inden han blev for stor (som alligevel endte i KS :()

Husk forresten at du ikke kan komme hjem med det samme efter fødslen. De skal måle den lilles blodsukker mange gange (hver anden time) og først efter mindst 3 målinger i træk med tilfredst niveau får i lov til at komme hjem.

Så du kan risikere flere dage på barselsgangen hvis det går skidt - eller komme hjem efter minimum 6 timer (3 målinger med 2 timer mellem hver) hvis det går super godt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker for dit svar jeg tror jeg vil snakke med dem omkring det at sende en mail

Har der været noget her bagefter

Og sig mig lige hvad sker der med dit bruger navn :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hverken Linus eller jeg har haft noget efterfølgende. Jeg fik det heller ikke med Frida :)

(og så skal jeg vist lige lavet noget med det navn whistling.gif)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER