Oprettet May 31, 2011 Jeg søger et slips i samme farve som denne men bare 5 cm bred i stedet...... Er der mon nogen der kan finde sådan et?? Help meeeee :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Øhm....... Krise afværget..... Samme sted har også en på 5 cm :whistling :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 det fik jeg mig et godt grin... tak :D og fed hjemmeside ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Øhm....... Krise afværget..... Samme sted har også en på 5 cm :whistling :blush Et godt grin må da give lidt :sc Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Øhm....... Krise afværget..... Samme sted har også en på 5 cm :whistling :blush Er det Sandie-blondine-syndromet der smitter virtuelt :lol ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Er det Sandie-blondine-syndromet der smitter virtuelt :lol ;) Hey hvad skal jeg blandes i det for... :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Hey hvad skal jeg blandes i det for... :sm vi har kun det spas vi selv laver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Så er man lige væk nogle timer, og så bliver man bare grinet af :rolleyes Men ok...... Grinte også en del af mig selv da jeg opdagede det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2011 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit kender en der spurgte til hvad størrelse flyverdragt hun i vínters skulle købe til hendes søn, hvor til jeg spurgte hvor stor han var. Hun fik købt sig en der passer perfekt hele vintersæsonen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites