Besvaret June 1, 2011 :haha :haha :haha :haha 2 sjæle én tanke.... Ja og du var den hurtigste sjæl, men du er så også den yngste :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Nåå ja - Christina og jeg burde nok lige opdatere med følgende: Oprettede en hotmail igår (StoreBrysterVilHaveDig@....) og skrev til gutten - fordi vi jo ville høre ham ad... :D MEN emailen er IKKE en gyldig emailadresse.... :lolhit OG Christina ville have taget billede af opslaget idag.. MEN det var blevet pillet ned... :haha Lige en lille opdatering i denne tråd ;) Jeg var i Kiwi, igen i formiddags for at handle, og der var opslaget taget ned igen :lol Jeg fik min lille "alf" til at skrive en mail, men mailadressen duttede ikke, så det har bare være en joke :D Men nu en meget god en :P EDIT: jeg var så ikke hurtig nok, til at opdaterer :D :haha I skøre tøser :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Ja og du var den hurtigste sjæl, men du er så også den yngste :haha Nå nå nå... :bask :haha I skøre tøser :haha BENÆGT BENÆGT BENÆGT :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Nå nå nå... :bask :numse Det må jeg gerne sige for jeg er ældst :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 :numse Det må jeg gerne sige for jeg er ældst :D Gamle Kone... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Gamle Kone... :whistling Hov hov du må ikke være flabet - tsk tsk ungdommen nu til dags :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Hov hov du må ikke være flabet - tsk tsk ungdommen nu til dags :haha :rolleyes :lolhit Det var DIG der startede :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 :rolleyes :lolhit Det var DIG der startede :numse Ej troede vi havde fået slået fast, at JEG ER USKYLDIG :D Og måske jeg bare snart skulle gå i seng :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 BENÆGT BENÆGT BENÆGT :rolleyes G'nat smukke dejlige dig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 BENÆGT BENÆGT BENÆGT :rolleyes G'nat smukke dejlige dig... Tak og i lige måde smukke :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites