Besvaret May 31, 2011 :haha så er man da vist desperat :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 mega grineren - jamen det er da billigere end et medlemsskab af en dating side. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 :haha Det var da lige dagens grin!!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Tog du ik et billede?? :haha :haha :haha :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Tog du ik et billede?? :haha :haha :haha :haha :haha :haha Overvejede det faktisk :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 mega grineren - jamen det er da billigere end et medlemsskab af en dating side. :P Ja det er da meget billigere :P Og skulle ikke undre mig, at det nok skal give noget :D Den Kiwi er tilholdssted for mange unge :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 ha ha det var da dagens grin. :lol tak for det christina Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Det må da være nogle kammerater der laver sjov med en ven - håber jeg :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Det må da være nogle kammerater der laver sjov med en ven - håber jeg :balloon Ja jeg tænkte først, at det måtte være noget fis, men kan nu godt forestille mig, at den er god nok :lol Kan blive helt fristet til, at skrive og spørge ham om han mener det seriøst og om han får nogen henvendelser :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 HAHAHA Ej ja søde.. du skal da skrive til ham ;P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 HAHAHA Ej ja søde.. du skal da skrive til ham ;P Jeg bliver næsten nødt til det :lol Er møg nysgerrig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Jeg bliver næsten nødt til det :lol Er møg nysgerrig :P :lol jeg stemmer for :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 :lolhit :lolhit :lolhit DET er eddermalme go´humor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Jeg bliver næsten nødt til det :lol Er møg nysgerrig :P :toot GO FOR IT :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Jeg syntes det er frisk Hjort af ham :whistling Memn hvis du kontakter ham så kunne det jo være sjovt med en bette Update :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 :lol jeg stemmer for :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Jeg syntes det er frisk Hjort af ham :whistling Memn hvis du kontakter ham så kunne det jo være sjovt med en bette Update :balloons Det er også frisk gjort :P En meget alternativ måde, at få kontakter :D Skal nok opdaterer HVIS jeg kontakter ham ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Skal nok opdaterer HVIS jeg kontakter ham ;) Også hvis han frister så meget at du mødes med ham vil vi opdateres :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Også hvis han frister så meget at du mødes med ham vil vi opdateres :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 :lol tak kunne bruge et godt grin... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 :lol tak kunne bruge et godt grin... Det var så lidt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Nåå ja - Christina og jeg burde nok lige opdatere med følgende: Oprettede en hotmail igår (StoreBrysterVilHaveDig@....) og skrev til gutten - fordi vi jo ville høre ham ad... :D MEN emailen er IKKE en gyldig emailadresse.... :lolhit OG Christina ville have taget billede af opslaget idag.. MEN det var blevet pillet ned... :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Lige en lille opdatering i denne tråd ;) Jeg var i Kiwi, igen i formiddags for at handle, og der var opslaget taget ned igen :lol Jeg fik min lille "alf" til at skrive en mail, men mailadressen duttede ikke, så det har bare være en joke :D Men nu en meget god en :P EDIT: jeg var så ikke hurtig nok, til at opdaterer :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 :haha :haha :haha :haha 2 sjæle én tanke.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites