Oprettet May 31, 2011 Så opretter jeg hermed testhold for uge 25 :goodluck Gravid :gravid Menstruation: :numse Negativ test - ingen menstruation: :unsure Mandag d. 20. juni :numse Hica :numse :gravid GB Mor :gravid Tirsdag d. 21. juni :numse Nitzen1987 :numse Onsdag d. 22. juni Torsdag d. 23. juni Fredag d. 24. juni :numse Tina 80 :numse Lørdag d. 25. juni Søndag d. 26. juni :gravid Finken :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Ja nu har jeg altså bestemt mig for at oprette et testhold, selvom jeg egentlig havde tænkt, at jeg ville holde mig væk fra dem.... Men savner alligevel den hyggelige og forventningsfulde stemning, der er og den opbakning og støtte, der er herinde... Så nu prøver jeg at være aktiv igen.... Ved ikke om jeg kommer til at kunne teste i denne uge, da mine cyklusser har været på 26, 26, 42, 29 og 22 dage, men jeg forsøger at melde mig på fredag, der vil være dag 30 i min nuværende cyklus... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Jeg komme rogså til at høre til denne testuge, men ved ikke endnu hvad dag i ugen det bliver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Jeg komme rogså til at høre til denne testuge, men ved ikke endnu hvad dag i ugen det bliver. Du vender bare tilbage, når engang du ved noget :) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Hej, hvis det er ok med jer vil jeg gerne på mandag d 20 selvom mens nok starter d 19 - altså hvis den er fræk nok til at komme for ca.6. gang! :/:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Hej, hvis det er ok med jer vil jeg gerne på mandag d 20 selvom mens nok starter d 19 - altså hvis den er fræk nok til at komme for ca.6. gang! :/:) Du er hermed sat på og jeg sender fluks en masse :bd af sted i din retning :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Tak tak og baby dust til jer også :) (skriver fra min mobil så,jeg ikke kan lave de der baby dust tegn ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Så skal jeg jo også teste i denne uge.. Sæt du mig på d. 22 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Så skal jeg jo også teste i denne uge.. Sæt du mig på d. 22 :) :yay så er du også kommet på listen og jeg sender fluks en masse :bd til dig :) :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 :yay så er du også kommet på listen og jeg sender fluks en masse :bd til dig :) :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Takog i lige måde.. synes det lidt mærkeligt at være på listen.. har j ikke engang set skyggen af æl.. håber den kommer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 hej herinde prøver lige dette :whistling har nu i over 3 mdr luret på denne side jeg har testdag den 17/6 men efter som der ikke er et testhold til uge 24 springer jeg ind her så sæt mig gerne på til mandag den 20/6 :bd håber på at 3 gang er lykkens gang her :goodluck :kram GB Mor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 hej herinde prøver lige dette :whistling har nu i over 3 mdr luret på denne side jeg har testdag den 17/6 men efter som der ikke er et testhold til uge 24 springer jeg ind her så sæt mig gerne på til mandag den 20/6 :bd håber på at 3 gang er lykkens gang her :goodluck :kram GB Mor så er du også kommet på :) du kan jo altid snydeteste et par dage før :whistling :goodluck og masser af :bd til dig :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Jeg fremrykker min testdag til onsdag d. 22. juni, da jeg formodentlig har haft ÆL søndag eller mandag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Jeg vil gerne på fredag. Håber nu hvor er en del at mange af os bliver gravide, så vi ikke skal blive ved med at mødes på denne måde. *griner* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Jeg vil gerne på fredag. Håber nu hvor er en del at mange af os bliver gravide, så vi ikke skal blive ved med at mødes på denne måde. *griner* Så er du også kommet på og :goodluck med insemination :goodluck :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Slet du bare mig igen :( Ej øv :kram du har endnu ikke haft held med en positiv ÆL-test? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Ej øv :kram du har endnu ikke haft held med en positiv ÆL-test? Har fået mens :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Slet du bare mig igen :( Øv søde :( Håber der er bedre held næste cyklus :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Tak.... Tina - er du blevet insemineret i dag? Vi venter i spændning på, at det bliver vores uge... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Skal insemeres i dag ved 12 tiden. Vi skal afsted og aflevere mandens soldater her om lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Skal insemeres i dag ved 12 tiden. Vi skal afsted og aflevere mandens soldater her om lidt. Det bliver spændende :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites