Sandie

Fars dags gave

11 indlæg i dette emne

Hvad giver i jeres far.. ??

Jeg plejer egentlig at give en kedelig øl eller lignede.. føler bare ikke det helt nok.. han skal om lørdagen til begravelse og sige farvel til sin onkel.. og for 5min siden har han lige fundet ud af sin elskede faster lige er død (meget pludselig)

Vil virkelige gerne forkæle ham så giv mig virkelig jeres bedste ideer..

:kram

Del dette indlæg

Hvor sjovt - jeg ville lige ind og oprette en tråd som denne! Er helt ideforladt, og aner ikke hvad jeg skal give min bonusfar.. SÅ jeg kigger med herinde!! <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med en øl/vin/whisky-smagning? Alt efter hvad han er til :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og kondolerer med tabet :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer at give min bonusfar et.. Fuglehus.. :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med en øl/vin/whisky-smagning? Alt efter hvad han er til :)

Og kondolerer med tabet :kram2

Tak søde.. Egentlig et godt foreslag, min far har minus tid, han arbejde fra 6-18/19 stykker hver dag og gerne også en dag i weekenden.. så det skal helst ikke være noget han skal sætte en halv dag af til.. :( men tusinde tak for forslaget :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at tage ham med ud og bowle og spise bagefter? Brian og jeg tog begge fædre + en bonusmor med ud og bowle og spise i søndags (ingen kunne på selve fars dag) og det var virkelig et hit! Alle hyggede sig, og synes det var en rigtig god idé. Og det behøver jo ikke tage så lang tid, hvis hans arbejdstider er træls, så kunne det jo godt bare være en times bowl eller en god middag et hyggeligt sted. Er sikker på at han vil sætte pris på kvalitetstiden med sin datter :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes ikke at have den BEDSTE idé til din far, men jeg har i sinde at købe billetter til Pirates of the Caribbean: I Ukendt Farvand - 3D, både til den kommende daddy og min egen daddy. Jeg håber vi alle kan se den sammen her i "ferien"!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fundet den perfekte gave til min bonusfar - han er mega Elvisfan, og har endnu ikke været i Graceland- Randers! Så der tager jeg ham med hen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har været så kedelig, at jeg har bestilt hos interflora en æske med 2 flasker vin og en buket.

Del dette indlæg

Annonce ♥

J har selv fået lov at købe sin gave fra pigerne:) det er tri trænings bukser og dem kan jeg ikke købe da det er meget vigtigt at pasformen er perfekt :) han blev meget glad da han fik carte blanch til at shoppe:) - det er en investering da tri bukser er dyre:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER