Nitzen1987

Er i tvivl om hvornår min menstruation startede

10 indlæg i dette emne

Min forrige cyklus endte ud med 21 eller 22 dage, for jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvornår min igangværende cyklus reelt startede.... Mandag og tirsdag i sidste uge havde jeg brunlig udflåd, dette forsatte onsdag, hvor det hen under aften skiftede over til at være frisk blodig udflåd, hvor der kom ganske lidt i trusseindlægget og på toiletpapiret, men en decideret menstruationsblødning fik jeg først torsdag...

Så hvornår skal jeg regne med at min nuværende cyklus startede?

Del dette indlæg

Torsdag vil jeg sige....

Man plejer at sige at man skal tælle 1. dag den dag du bløder frisk blod. Det vil jeg ikke betegne det du havde onsdag som.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville regne fra første dag du fik lidt brunt udflåd.

Jeg har efterhånden oplevet det et par gange og det har alligevel passet med min normale cyklus når jeg regnede de dage med.

Men måske er det lidt svært når du ikke har "normal" cyklus.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må sige at jeg også er i tvivl om det selv! :) ...så et godt spm har du da stillet! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos min gyn siger de den dag man bløder frisk blod fra morgen til aften. Pletbløderi tæller ikke med. I hvert fald ikke i behandlingsverden ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos min gyn siger de den dag man bløder frisk blod fra morgen til aften. Pletbløderi tæller ikke med. I hvert fald ikke i behandlingsverden ;)

nøjagtig samme meldning har jeg fået..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay så må torsdag jo have været min første dag - tak for hjælpen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu spørger jeg lige jer....

Jeg startede med at have brunlig udflåd sidste torsdag og det forsatte frem til lørdag aften, hvor det blev erstattet af frisk blødning...

jeg skal ikke regne de dage, hvor jeg havde brunt udflåd i sidste uge, med som mens, vel? og jeg skal heller ikke regne lørdag med, når den friske menstruationsblødning først kom om aftenen????

Del dette indlæg

Annonce ♥

I behandlingsverdenen ville du ikke skulle regne lørdag med, men der er ingen lov om hvordan du tæller ;) Så hvis du vil tælle fra den dag hvor det ikke bare erbrun udflåd, så gør du vel bare det :) Jeg tror det vigtigste er at man tæller ens hver gang, og noterer de forskellige stadier i din mens. Jeg har en fin app på telefonen jeg noterer i ;)

Men hvis JEG skulle notere din mens, ville jeg notere at lørdag aften startede frisk blod, og så tage søndag som din 1. mens dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

I behandlingsverdenen ville du ikke skulle regne lørdag med, men der er ingen lov om hvordan du tæller ;) Så hvis du vil tælle fra den dag hvor det ikke bare erbrun udflåd, så gør du vel bare det :) Jeg tror det vigtigste er at man tæller ens hver gang, og noterer de forskellige stadier i din mens. Jeg har en fin app på telefonen jeg noterer i ;)

Men hvis JEG skulle notere din mens, ville jeg notere at lørdag aften startede frisk blod, og så tage søndag som din 1. mens dag :)

Det er også det jeg har gjort :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER