Oprettet May 30, 2011 (redigeret) MIT RIGTIGE NAVN: Stine TERMIN: 09. feb. 2012 FØDESTED: Nykøbing Falster sygehus SCANNINGER: NF 29/7-11 kl. 10.00 - MD den 19/9-11 kl. 11.10 JM KONSULTATIONER: 16/8-11 VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: en lille spire Dreng MULIGE NAVNE: Nikolaj, Elias, Valdemar, STØRRE SØSKENDE: to søstre TAGET PÅ I KILO: 0 +6 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) Ingen pt. SÅDAN VIL JEG FØDE: Vaginalt og gerne ligesom første gang HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand ANDET: Ingen symptomer er redigeret den 27/9-11 Redigeret September 27, 2011 af Stine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: holder jeg hemmeligt lidt endnu TERMIN: 01. feb. 2012 FØDESTED: sygehus men ved ikke hvilket endnu SCANNINGER: En 8 juni, så et lille hjerteblink på det rette sted. JM KONSULTATIONER: ingen endnu VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: En lille spire, kender ikke kønnet endnu. Min mand kalder den E.T. MULIGE NAVNE: har vi ikke diskuteret endnu STØRRE SØSKENDE: ingen. Det er den første TAGET PÅ I KILO: 0 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) Ekstrem træthed og slemme ligament smerter. SÅDAN VIL JEG FØDE: Vaginalt og uden smertelindring... Kan være jeg bliver klogere HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand ANDET: Er pt. Lige rundet 6+0 og håber sådan at den lille hænger godt fast, men hjerteblink er jo et godt tegn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: holder jeg hemmeligt:-) TERMIN: 09. feb. 2012 FØDESTED: Næstved sygehus SCANNINGER: NF scan og MD scan. Begge så alt super fint ud:-) JM KONSULTATIONER: 2 stk VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: En lillebror:-) MULIGE NAVNE: Det tales der ivrigt om herhjemme;-) STØRRE SØSKENDE: Storesøster på 5 år og storebror på 4 år. TAGET PÅ I KILO: 6 kg GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt): Plukveer og ondt i lænden. SÅDAN VIL JEG FØDE: I vand - kigesom ved min store pige:-) - kan jeg desværre ikke få lov til, da jeg sidste gang fik kejsersnit. Så det bliver med så lidt smertelindrig som muligt og "på land":-) HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Sara TERMIN: 07. feb. 2012 FØDESTED: Skejby sygehus SCANNINGER: Ingen endnu JM KONSULTATIONER: ingen endnu VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke endnu MULIGE NAVNE: Viktor, Albert, Anton, Liva, Anna, Maria, Kaya (men det er slet slet ikke sikkert, det kan nå at ændre sig mange gange!) STØRRE SØSKENDE: Noah på 4 år og Emil på snart 2 TAGET PÅ I KILO: 0 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) træthed SÅDAN VIL JEG FØDE: vaginal fødsel HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Hemmeligt lidt endnu TERMIN: 17. feb. 2012 FØDESTED: Er faktisk i tvivl om jeg hører til Randers Sygehus eller Grenå :oops SCANNINGER: Ingen endnu JM KONSULTATIONER: ingen endnu VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke endnu MULIGE NAVNE: Uhh det har vi ikke lige snakket om endnu STØRRE SØSKENDE: Det er den første TAGET PÅ I KILO: 0 GENER:Jeg har haft lidt træls mave med kvalme osv. men det samme har min mand, så jeg er ikke sikker på det er graviditetsrelateret :blush Ellers har jeg meget ømme brystvorter og er i dag meget træt. SÅDAN VIL JEG FØDE: vaginal fødsel HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand ANDET: I februar 2000 blev jeg opereret for scoliose (en rygsygdom hvor rygsøjlen vokser skævt) og har stadig en scoliose over lænden, som jeg periodevis har meget ondt i, men som de ikke kan operere, fordi jeg så vil have jernplader i hele ryggen og være helt stiv. Jeg er meget spændt på, hvordan det kommer til at gå de næste 9 måneder :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Hulda TERMIN: 08. feb. 2012 FØDESTED: Herlev sygehus SCANNINGER: Selvbetalt scanning torsdag d. 16 februar. JM KONSULTATIONER: Ingen endnu. VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke endnu. MULIGE NAVNE: Ingen. STØRRE SØSKENDE: Ingen. TAGET PÅ I KILO: 0 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) Ekstrem træthed, og ømme bryster. SÅDAN VIL JEG FØDE: På sygehus, vaginalt. HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min kæreste, bedste veninde og søster. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Jeanett TERMIN: 21. feb. 2012 FØDESTED: roskilde sygehus SCANNINGER: har bestilt tid til en tidlig scanning den 4 juli den gik rigtig godt, Nf scanning den 12 august og den gik rigtig godt JM KONSULTATIONER: 7/9 - 26/10 VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: DRENG MULIGE NAVNE: Lucas Martin STØRRE SØSKENDE: Storebror på 6 år og storebror på 4½ år og storesøster på 2 år TAGET PÅ I KILO: 0, 1 kg GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) ømme bryster, Kvamle SÅDAN VIL JEG FØDE: Vaginalt og uden smertelindring som de andre 3 gange HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand ANDET Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Henriette TERMIN: 23. feb. 2012 FØDESTED: Holstebro sygehus SCANNINGER: TD scanning 29 juni JM KONSULTATIONER: ingen endnu VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke endnu MULIGE NAVNE: Ved ikke endnu men skal være tysk da samlever er tysk STØRRE SØSKENDE: Storebror på 10 år og storesøster på 8 år og storesøster på 1½ år TAGET PÅ I KILO: 0 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) intet at mærke endnu SÅDAN VIL JEG FØDE: Vaginalt og uden smertelindring som de andre 3 gange HVEM SKAL: Min samlever barnet far ANDET: har født første gang 8 uger for tidlig så en af flere grunde til alle de scanning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2011 Hej allesammen, jeg er ny herinde :-) MIT RIGTIGE NAVN: Cæcilie TERMIN: 20. februar 2012 FØDESTED: Ikke bestemt endnu SCANNINGER: Skal til TS den 8/7 JM KONSULTATIONER: ingen endnu VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved det ikke endnu :-) MULIGE NAVNE: Freyja, Felicia, Linus eller Njord STØRRE SØSKENDE: Ingen :-) TAGET PÅ I KILO: 0 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt): Kvalme og træthed om dagen (men absolut ikke om aftenen :s SÅDAN VIL JEG FØDE: Helt "normalt", såfremt der ingen komplikationer er. HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand og min mor ANDET: Jeg er 5+6 i dag, 19 år gammel og bor i Dubai. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Maj TERMIN: 26. feb. 2012 FØDESTED: Regionshospitalet i Randers SCANNINGER: Ingen endnu JM KONSULTATIONER: ingen endnu VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER:moderen håber bare på et sundt og raskt barn og faderen en sund og rask dreng MULIGE NAVNE:?????? STØRRE SØSKENDE:en storesøster TAGET PÅ I KILO: 0 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt)ømme :hophop SÅDAN VIL JEG FØDE: helt normalt, som sidst HVEM SKAL MED TIL FØDSELSEN: min mand ANDET: Er pt. 6+3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Rikke TERMIN: 25. feb. 2012 FØDESTED: Herlev sygehus SCANNINGER: Nf d.15 aug. & misdanelse d.3 okt. JM KONSULTATIONER: 30 aug og 29 nov. VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: En fin lille dreng :loveshower MULIGE NAVNE: Taja eller Elliot STØRRE SØSKENDE: det er vores første TAGET PÅ I KILO: 2kg. d.1.nov taget 5kg.på GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) Kvamle og ennorm træthed er overstået nu, men har til gengæld fået bækkenløsning som er ret slem SÅDAN VIL JEG FØDE: i badekar HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand og måske min mor ANDET: opdateret d. 3.10.2011 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Mit rigtig navn: Mette Termin: 23-02-2012 Fødested: Odense Sygehus SCANNINGER: ? JM KONSULTATIONER: ingen endnu VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke endnu MULIGE NAVNE: STØRRE SØSKENDE: det er vores første TAGET PÅ I KILO: 0 GENER:(fx. Øm mave, smerter, sover dårligt)ennorm træthed SÅDAN VIL JEG FØDE: Normal HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min kæreste og måske hans mor Andet: er pt. 7uger og 2dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Mit rigtig navn:Nadia Termin: 05-02-2012 Håber på den 8. da det er min mormor´s fødselsdag den dag og det ville være et rigtig godt minde om hende når hun engang ikke er her mere ^_^ Fødested:roskilde Sygehus SCANNINGER: ingen endnu JM KONSULTATIONER: var til 1. besøg 11 august, skal til det 2. den 29 september, 3. besøg er 10. november VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: en lille dillepind MULIGE NAVNE: Har mange pigenavne. Celina,Sofia,Olivia. Har kun et drengenavn jeg er vild med og det er Adrian, men det har manden nedlagt veto imod <_< STØRRE SØSKENDE: Storesøster Emilia på 4 år TAGET PÅ I KILO: 4 kg GENER:(fx. Øm mave, smerter, sover dårligt)mega kvalme og ømme :hophop. Er begyndt at vågne kl 2.30 onm natten og være vågen en times tid, mega øv SÅDAN VIL JEG FØDE: Normal, gerne i badekar som smertelindring HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min kæreste Andet: opdateret 8. oktober Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Carina TERMIN: 22. februar 2012 FØDESTED: Ikke bestemt endnu, men Thisted eller Holstebro SCANNINGER: ingen endnu JM KONSULTATIONER: ingen endnu VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Vides ikke;) men et sundt og rask barn forhåbenligt MULIGE NAVNE: ikke diskuteret endnu STØRRE SØSKENDE: Ingen det er vort 1. barn TAGET PÅ I KILO: 0 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt): jeg døjer meget med kvalme og træthed, og der er ikke meget mad som er int. SÅDAN VIL JEG FØDE: Vaginalt HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand ANDET: Jeg er 9+1 i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Majbrit TERMIN: 1. februar 2012 FØDESTED: Hvidovre SCANNINGER: Nakkefoldscenning den 20. juli. Fin risikovurdering og den lille lå og vinkede til os. MD scanning den 9. september. JM KONSULTATIONER: 28. Juli - 10. november - 5. januar - 19. Januar -2. februar VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Dreng MULIGE NAVNE: Philip, Marcus eller Johan STØRRE SØSKENDE: Dette er den første. TAGET PÅ I KILO: 12 kg GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt): Træthed, ondt i bækkenet, sure opstød. SÅDAN VIL JEG FØDE: Vaginalt HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Maibritt TERMIN: 19. februar 2012 FØDESTED: Hjørring sygehus SCANNINGER: Tidlig tryghedsscanning grundet blødning (var 6+1) men der var hjerteblink med det samme :loveshower NF-scanning d. 9/8. JM KONSULTATIONER: Ved ikke endnu VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved ikke endnu. MULIGE NAVNE: Vi har snakket om en del, men vi kan slet ikk blive enige endnu. STØRRE SØSKENDE: Benjamin på 5 år og Oliver på 2 år. TAGET PÅ I KILO: 1-2 kg. GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt): Kvalme, madlede og træthed. SÅDAN VIL JEG FØDE: Vaginalt, overvejer meget badekar denne gang. HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min kæreste ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Ida-Maria TERMIN: 1. feb. 2012 FØDESTED: Nykøbing Falster sygehus SCANNINGER: NF 27/7 og 28/7 JM KONSULTATIONER: 16/8 VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: ved det ikke MULIGE NAVNE: STØRRE SØSKENDE: Nej TAGET PÅ I KILO: 2 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) Ingen gener SÅDAN VIL JEG FØDE: Tror nok jeg vil føde i vand HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min kæreste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Bianca TERMIN: 6. feb. 2012 FØDESTED: Herning sygehus SCANNINGER: NF 26/7, MD 23/9. Købt 3D/4D til den 4/11 JM KONSULTATIONER: 24/8, 10/10, 28/11 VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Fik at vide at det så ud til at være en pige, men nu får vi se den 4/11. MULIGE NAVNE: STØRRE SØSKENDE: Nej TAGET PÅ I KILO: 3, +9 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) tendens til halsbrand SÅDAN VIL JEG FØDE: Har overvejet at føde i vand, men ved ikke endnu HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min mand redigeret den: 31/10 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Karen TERMIN: 26. feb. 2012 FØDESTED: Kolding sygehus SCANNINGER: NF 18/8-11 kl. 08.00 VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: En lille spire, men kan næsten ikke vente med at få det at vide. MULIGE NAVNE: Hemmelige endnu, men vi har besluttet os. TAGET PÅ I KILO: 2 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) Massiv kvalme, træthed som heldigvis er ved at forsvinde, bækkensmerter og halsbrand. SÅDAN VIL JEG FØDE: Vaginalt men har helt sikkert brug for smertelindring. HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand og måske mutti. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Janni TERMIN: 07. feb. 2012 FØDESTED: Herning Sygehus SCANNINGER: MD den 19/9-2011 kl 09.00 JM KONSULTATIONER: 23/8 kl 11.00 VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: en lille spire, men ønsker at kende kønnet MULIGE NAVNE: hemmeligholdes TAGET PÅ I KILO: 0 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) Ingen pt. SÅDAN VIL JEG FØDE: Vaginalt hvis muligt, kunne ikke selv gå i fødsel første gang HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min kæreste ANDET: Ingen symptomer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Hej Bianca Ej hvor sjov, vi har næsten samme termin og jeg skal også føde i herning, der fødte jeg også første gang så jeg er ikke utryg ved det. er det jeres første barn? Janni Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2011 Husk at opdatere jeres indlæg, så vi kan følge med i ændringerne. Jeg har lige opdateret min egen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2011 MIT RIGTIGE NAVN: Maria TERMIN: 18. feb. 2012 FØDESTED: Næstved sygehus SCANNINGER: NF 12/8 og 3/10( glæder mig sådan til at se fidusen igen!!) JM KONSULTATIONER: 23/8 VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: ved det ikke endnu.... MULIGE NAVNE: uhh vi har maaaaange ideer STØRRE SØSKENDE: Nej TAGET PÅ I KILO: 3 GENER:heldigvis ingen gener SÅDAN VIL JEG FØDE: på gammeldavs maner... med smertelindring tak HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min kæreste Del dette indlæg Link to post Share on other sites