Oprettet May 29, 2011 Der er reklamer hver 9-10 minut. Hvis det fortsætter så er jeg tabt, det er helt sikkert, havde ellers glædet mig til den amerikanske udgave af Forbrydelsen... Øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2011 synes at kanal 5 kommer med reklamer konstant - det er ikke kun ved the killing, men også i CSI-programmerne osv. Det er røv irriterende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 det er derfor jeg ikke gider at se kanal 5. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 synes at kanal 5 kommer med reklamer konstant - det er ikke kun ved the killing, men også i CSI-programmerne osv. Det er røv irriterende. Det er bare rigtig træls!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 synes at kanal 5 kommer med reklamer konstant - det er ikke kun ved the killing, men også i CSI-programmerne osv. Det er røv irriterende. sådan er det med betalingskanalerne :( TV3-kanalerne er ikke meget bedre <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Jeg er helt enig. Syntes egentlig den var meget spændende, men mistede fuldstændig koncentrationen. Møj reklamer :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Jeps, møg irriterende.. så jeg har nu valgt at se det på computeren istedet :) -og gider heller ikke vente en uge hver gang for at se det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites