majse86

Bodystocking der kan åbnes helt?

13 indlæg i dette emne

Kære mødre derude :)

Jeg er hverken gravid eller mor, men projekt baby er netop skudt i gang og hertil kommer der selvfølgelig nogle bekymringer. Jeg håber at I måske kan være behjælpelige med et af dem :) - håber jeg har placeret mit indlæg korrekt, men var ikke helt sikker på hvor det skulle ligge henne , så jeg håber I vil bære over med mig, såfremt det er fejl placeret :)

Jeg vil meget gerne vide om der findes bodystockings der som hel natdragter kan åbnes hele vejen ned ved maven? Har kigget på en masse sider, men synes det er ret svært at finde. Så jeg ved ikke helt om det er fordi jeg kigger de forkerte steder eller om de ganske enkelt ikke findes? Håber I kan hjælpe mig :)

Mange hilsner herfra.

Del dette indlæg

H&M har Disse kan de bruges ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

H&M har Disse kan de bruges ?

Det kan de i hvert fald! Utroligt de er gået forbi min næse... Var ellers så grundig :blush Du skal i hvert fald have mange tusind tak :) Du er en engel :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

IdaT laver dem også :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og Hollys, Joha og Pippi :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

TUSIND TAK :D

I er simpelthen de bedste herinde :) Mange mange tak for Jeres hjælp :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ala dem her?

20a5u0w.jpg

4j44yp.jpg

Fås også i bluse med slå om :)

6th4yw.jpg

2a4og34.jpg

100% økologisk bomuld og Fair Trade :) ;) :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ala dem her?

20a5u0w.jpg

4j44yp.jpg

6th4yw.jpg

2a4og34.jpg

Hvor er de fine! Findes de også i drengefarver og hvor har du købt dem henne? Jeg elskede de bodies som kunne åbnes helt fra H&M, men når de kommer i en vis størrelse tøj, så kan man åbenbart ik få dem længere <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de fine! Findes de også i drengefarver og hvor har du købt dem henne? Jeg elskede de bodies som kunne åbnes helt fra H&M, men når de kommer i en vis størrelse tøj, så kan man åbenbart ik få dem længere <_<

Hehe....tak, ja jeg synes også de er fantastiske.

De er fra min egen, nu lukkede webshop, hvor jeg solgte økologisk børnetøj og plejeprodukter.

Så jeg har et lille bitte lager tilbage som jeg bare skal af med :)

De her går helt op til 18-24 mdr....

I drengefarve er der kun den turkise desværre. De blev kun lavet i de 4 farver.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ala dem her?

20a5u0w.jpg

4j44yp.jpg

6th4yw.jpg

2a4og34.jpg

LIGE PRÆCIS! Og hvor er de bare søde!!! Århh... Tror lige jeg er blevet en tand mere skruk - ja, hvis altså det er muligt :badgirl Ihh... skal altså finde et sted hvor de har en masse af dem, for de er bare helt perfekte :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

LIGE PRÆCIS! Og hvor er de bare søde!!! Århh... Tror lige jeg er blevet en tand mere skruk - ja, hvis altså det er muligt :badgirl Ihh... skal altså finde et sted hvor de har en masse af dem, for de er bare helt perfekte :)

Jeg har lige googlet og de sælges ikke mere i dk, der var kun 1 anden der solgte dem også, og de er udsolgt....så der er kun dem du ser her :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige googlet og de sælges ikke mere i dk, der var kun 1 anden der solgte dem også, og de er udsolgt....så der er kun dem du ser her :)

Mange mange tak for din hjælp :) Det var da super ærgerligt, for det er da bare det helt perfekte. Men mange tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan også få dem her:

Slå om body

Tror der er mange steder du kan finde dem..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER