Oprettet November 11, 2010 Jeg vover lige pelsen med en lille meningsmåling Måske andre følger efter med nogle lidt mere spændende emner? :biglove Jeg har valgt vinen da jeg er lidt af en drukmås :o :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Haha lige i dag må det være guldkarameller.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Noget sjovt! :lol Det har jeg også stemt :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Det har jeg også stemt :lol Me 2! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Jeg vil gerne vinde en buket blomster. Tænk at kunne vise manden, at andre har sendt mig blomster ;) For der går godt meget tid mellem en buket fra ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Noget sjovt, helt klart! :loveshower Undskyld Martin, men må sige dette - det andet er så formelt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 guldkarameller :glad Også mig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Egentlig helst guldkarameller :mam men jeg har ikke godt af dem, så jeg har stemt noget sjovt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Noget sjovt da :D Ikke flere kalorier til mig, og et bundt gulerødder er trods alt en kedelig præmie ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Guldkarameller ;) og nu bliver jeg nødt til, at køre afsted og købe nogle :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Elsker andesteg og skal desværre ikke have det til jul i år... så jeg har stemt 1 and. :-P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Jeg vil da vildt gerne vinde en and :loveshower Vi skal holde jul og hold da magle hvor ville en and være perfekt at vinde :goodluck til mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Forresten, hvis jeg gætter hvornår BK har 1000 medlemmer vinder jeg så en and :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Jeg vil gerne vinde en buket blomster, underskrevet Martin :) Så kan manden squ lære det! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 ææælsker guldkarameller :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Forresten, hvis jeg gætter hvornår BK har 1000 medlemmer vinder jeg så en and :super Vil du gerne have en and? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Jeg kan godt lide karameller :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Jeg våger lige pelsen med en lille meningsmåling Måske andre følger efter med nogle lidt mere spændende emner? :biglove Jeg har valgt vinen da jeg er lidt af en drukmås :o :P Har også stemt VIN :biglove Det er noget vi elskeeeer herhjemme.... Manden bliver ALTID væk fra mig i supermarkedet.... MEN kan så finde ham omme ved vinen - hvor han er ved at tømme hylderne for kvali vin :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Gad egentligt godt vide, hvad det er for en pels Martin vÅger? Jeg tror jeg vOver pelsen og retter på fejlen. :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Min favoritchokolade er after eight, så mit svar gir sig selv. Men hvorfor kalder i det mormor? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Jaaaaa, men helst en der er død og pillet :jul8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2010 Vil du gerne have en and? :) Jaaaaa, men helst en der er død og pillet :jul8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites