Oprettet May 27, 2011 Vi er en 10-12 tøser som mødes et par gange om året til en tøseaften. Det plejer at være mig som står for det, synes det er sjovt at planlægge :) Men jeg kan bare ikke finde på noget til denne omgang. Så hjælp, nogle som har nogle idéer, så kom endelig med dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Wii, X-box eller den slags. Det plejer altid at være sjovt med danse og syngespil :) 117 forskellige smoothies (med sprut i?) i flotte høje glas med paraplyer og sugerør. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Wii, X-box eller den slags. Det plejer altid at være sjovt med danse og syngespil :) 117 forskellige smoothies (med sprut i?) i flotte høje glas med paraplyer og sugerør. Helt bestemt at synesspil og det er sjovt, men synes bare den er ved at være for brugt. Det gør ikke noget hvis vi skal en tur ud af huset, for at lave noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2011 Hvad med curling, spåkone, noget kano/havkajak, fægtning, vinsmagning, chokoladekursus, geocatchløb, sushikursus, ridetur. Ja det var ihvertfald nogle af de ting jeg gerne selv vil eller har prøvet og syntes var sjovt. God fornøjelse:-) Hanne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2011 Hvis i gerne vil ud af huset og det gerne må koste penge så tænker jeg at tage på drengerøvstur ;) Ud på et eventcenter hvor i kan rapelle, spille paintball, skyde med bue og pil og så en tur ud og spise spareribs og drikke fadøl. Hvorfor skal piger altid være de pæne piger og drengene dem der har det sjovt? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2011 hvad med at tage til noget poledance?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2011 hvad med at tage til noget poledance?? Det har jeg også tænkt på, men kan bare ikke finde nogle steder i Esbjerg der har det. Vi bor alle sammen i Esbjerg eller omegn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2011 Hvis i gerne vil ud af huset og det gerne må koste penge så tænker jeg at tage på drengerøvstur ;) Ud på et eventcenter hvor i kan rapelle, spille paintball, skyde med bue og pil og så en tur ud og spise spareribs og drikke fadøl. Hvorfor skal piger altid være de pæne piger og drengene dem der har det sjovt? ;) Super ide, det vil jeg lige kigge på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2011 Hvad med curling, spåkone, noget kano/havkajak, fægtning, vinsmagning, chokoladekursus, geocatchløb, sushikursus, ridetur. Ja det var ihvertfald nogle af de ting jeg gerne selv vil eller har prøvet og syntes var sjovt. God fornøjelse:-) Hanne curling kunne være sjovt, men Esbjergs skjørtehaller er vist lukket ned for i år ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2011 Spille Krolf En tur i svømmehallen til stille/hyggeaften Coctailssmagning Pakke en picnickurv med ost og god rødvin og gå en tur på stranden eller i skoven. Plukke æbler i en frugtplantage - selvom der er længe til man kan det. Tage til et modeshow Lave glas - der ligger en glaskunstner på vej til Hjerting. Han laver da sikkert et kursus. Tage til en god koncert Del dette indlæg Link to post Share on other sites